VACN Telemark arranger vintertreff på Høydalsmo

Anbefalte innlegg

Er ikke sikker på når vi skal starte der oppe. Noen som har forslag til når det skal starte.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke sikker på når vi skal starte der oppe. Noen som har forslag til når det skal starte.

 

kl. 1100 - Førermøte m/sikkerhetssjekk av biler som skal på bane

Frikjøring for alle ønskelige biler etter førermøtet og sikkerhetssjekk

 

kl. 1230 - evnt. førermøte for etterkommende m/sjekk

Frikjøring for dem som vil være forsiktig og ta rolige runder som har dyrere biler

 

Avhengi av antall biler som vil ha mer rolige runder for og prøve bilen på isen før frikjøring av alle biler. Så bytte på utover dagen avhengi av antall biler som vil ha mer ro på banen.

 

Ferdig kl. 1600?

 

Alt etter hvor mange som kommer og hva slags "klasse" dem vil kjøre i.

 

Hva om du Heine tar på første innlegg og setter opp folk som melder seg på med navn og bil de skal kjøre med og hvem "klasse" de vil kjøre i. Ha klasse 1 for folk som skal satse litt eller hva jeg skal si. Og klasse 2 for folk som tar det mer med ro og bli kjent med bilen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lars skal satse alt han har med passaten til faren... Gleder meg til å se den skiboksen der fly langt.. ha, ha!! ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Me må vell starte kl. 10.00 eller? Skal høre med NMK hva som passer best jeg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Me må vell starte kl. 10.00 eller? Skal høre med NMK hva som passer best jeg.

 

Jeg "stemmer for" føremøte 9.00 eller 9.30 og at kjøringen starter 9.30 eller 10.00. Når man først arrangerer noe slikt er vel litt av poenget å få mest mulig ut av dagen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi får ta en diskusjon om dette på møtet til Mandag Heine. Så da får vi sette opp planen for dagen slik at folket som skal litt langveisfra får planlagt litt og slikt.

 

jeg kan være enig idet som Kjetil sier. Førermøte kl. 0900 og få utnyttet dagen der oppe best mulig. Så sant det er greit for NMK.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enig med Kjetil, selv om vi kanskje kommer noe senere herfra så er det alltid en fordel å "tøye" dagen litt i lengde :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enig med att vi må tøye dagen litt ja. Tror det starta kl. 09.00 i fjor, gjorde det ikke det da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enig med att vi må tøye dagen litt ja. Tror det starta kl. 09.00 i fjor, gjorde det ikke det da?

 

Jo, mener å huske det! Jeg var der iallefall som førstemann i fjor kl 08.30, og da var det ikke et menneske å oppdrive i mils omkrets...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg og en kompis kommer:) Men det er lov å ha passasjer på under kjøringa??? Er det en tråd med regler her??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Passasjer er alltid lov, men det er vel påbud om hjelm stort sett..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Passasjer er alltid lov, men det er vel påbud om hjelm stort sett..

 

Må bare poengtere at EN passasjer stort sett er lov, men aldri flere enn to i bilen!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må bare poengtere at EN passasjer stort sett er lov, men aldri flere enn to i bilen!

 

Oki, det er topp:) Da kommer jeg og en kompis med en a4 Quattro: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trenger man hjelm om man er så tjukk i hue som jeg er??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trenger man hjelm om man er så tjukk i hue som jeg er??

 

Jepp! ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, det er ikke mulig å leie hjelm, så vidt jeg vet. Utleier hadde ikke noe sånt i fjor, og kan ikke tenke meg at de har det i år heller.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kjiipernn jaja

 

Du klarer vel å få lånt deg en eller annen hjelm av en du kjenner? Hvis ikke skal jeg ta med en ekstra hjelm du kan låne jeg, hvis det er DET det står på! ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lars mente de leide ut der oppe? hmm.. Lars: svar :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lars mente de leide ut der oppe? hmm.. Lars: svar :)

 

Jeg har aldri sagt at de leier ut hjelm der oppe:confused:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

joo, har den toyotan gått i hode på deg eller? he, he!! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du klarer vel å få lånt deg en eller annen hjelm av en du kjenner? Hvis ikke skal jeg ta med en ekstra hjelm du kan låne jeg, hvis det er DET det står på! ;)

 

 

Får nok tak i en hjelm viss det trengs.. men ikke sikkert jeg kjører enda da.

Men kommer ganske sikkert innom og ser på og kansje filmer litt og..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har oppdatert første post med klokkeslett.

 

På grunn av faren for overvann, følg med på http://www.nmkhoydalsmo.no for siste oppdatering av forholdene.

 

Hvem skal oppover?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.