#1 Skrevet Januar 29, 2007 Heisann Noen som kan fortelle meg hvordan jeg skal koble disse ledningene (4stk) på dette koblingsskjemaet.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 29, 2007 Ingen som vet hvor de forskjellige ledningene skal kobles til ? Den sorte er jo grei... den skal til jord , men de andre er jeg noe usikker på Skal montere denne i morgen tenkte jeg å det hadde da vert greit å vite hvordan , da går det såååååå mye lettere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 29, 2007 Lilla på tenning Svart til jord Gul\Oransj til batteri. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 29, 2007 Lilla på tenningSvart til jord Gul\Oransj til batteri. Ok , lilla og svart er greie , men skal både gul og oransj direkte på batteri? Den lilla kan jo kobles til kjørelys ???? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 29, 2007 Og som vist på tegningen du viser til, en liten sikring kan alltids være kjekt for sikkerhets skyld.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 29, 2007 Alt skal/kan vel kobles via sikringsboksen ???? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 29, 2007 Alt skal/kan vel kobles via sikringsboksen ???? Bare og koble inn på sikringsboksen det.... hente strøm da fra en sikring som ikke vil belaste bilens egenskaper bare. Hente foreksempel fra innvendig belysning om dette er en egen sikring. Eller legge opp en egen krets for denne med egen sikring for og slippe det og tulle med bilens eksisterende el-nett. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 29, 2007 Gjør et forsøk i allefall i morgen , så får vi se hvordan det går... Kobler meg nok på via parklys , instumentlys o.l .... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 29, 2007 Det ligger vel orginalt ledning til tenning i ISO-koblingen til cdspilleren(denne er rød eller gul,usikker i farten) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...