#1 Skrevet Juni 29, 2004 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 29, 2004 ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 29, 2004 passet ikke akurat så bra da..... finnes vel litt finere fronter til golfen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 29, 2004 Syns jo hele bilen foran ser fæl ut jeg da. Men er det Golf i det hele tatt? Noe ombygde greier? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 29, 2004 New Beetle hovedlys på Golf 3 ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 29, 2004 Men var det ikke du som likte subaruer da? (beklager, men kunne jo ikke la et subaruinnlegg slippe ustraffet unna.... ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 29, 2004 Opprinnelig postet av Per Lindgren New Beetle hovedlys på Golf 3 ja Synes denne var meget beskrivende: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 29, 2004 Opprinnelig postet av Petter Schrøder Men var det ikke du som likte subaruer da? (beklager, men kunne jo ikke la et subaruinnlegg slippe ustraffet unna.... ) Joa, men smaken er som baken vet du. Selv hos meg, noen ting er kule, andre ting er ikke det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 30, 2004 så jo ut såmm en Lupo med et lengre opphold i et drivhus (no offence) likte bilen jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 30, 2004 Æsj! Minner meg om en frosk! Kunne i det minste ha debadget den og fjernet Tyskerhjelmen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 1, 2004 snakk om å ødlegge. Og i tillegg IKKE forlenge grillen på noen måte så jo helt H ut! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juli 1, 2004 Ser ut som en Lupo på anabole steroider.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juli 1, 2004 10 poeng for innsats 0 poeng for smak 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...