#1 Skrevet Januar 29, 2007 Har lyst på tåkelys men hva skal jeg velge? Har hørt at Hella sine skal være supre men at de også koster mye. Har sett litt på disse, hva tror dere om dem? Hvor skal jeg koble på tåkelyset på den vrikontrolleren så tåkelyset bare er på når jeg har på parklys? (er vel bare da det er lov å bruke det?..) Sikkert amatør spørsmål, men kan ikke noe om det så hadde hvert supert om noen gadd å svare 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 29, 2007 Her kan du lese alt om hva som er lov Du må koble lysene over bryter. Dersom du har hovedlysbryter som kan trekkes ut ett hakk i parklysstilling, kan du koble det her. Ellers må du sette inn en egen bryter. På min Sharan er det koblet slik at jeg kan bruke tåkelys både med park- og nærlys. Tåkebaklys får jeg bare brukt dersom tåkelysene forran er på. Bryteren har to knepp utover. tåke forran på første- og tåke bak på andre knepp. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...