#1 Skrevet Januar 29, 2007 Noen som kan hjelpe meg med dele nr på highline lister til passat 3bg`? Tenker da på de lakkert listen med krom øverst.. Har prøvd Møller men de trenger Reg nr på bilen, er til å le seg i hjel av.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 29, 2007 Er det ikke bare å gi dem reg nr da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 29, 2007 hva hjelper det når bilen ikke er regga å forøvrig er comfortline. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 29, 2007 Ok, beklager, har ikke noen andre råd da gett. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 29, 2007 du kunne jo ikke vite det.. Men tror å håper det er noen som har de nr et sted.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 29, 2007 Bruk dette reg.nr. RH 79378. Er highline 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 30, 2007 Thank you.. Alot 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 30, 2007 Hva er prisen på listene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 30, 2007 Jeg fikk pris på komplett sett på litt over 4500 husker ikke eksakt, men så har vi jo minimum 15 % hos møller på dette. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 31, 2007 Nokre som veit prisen på listene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 31, 2007 Jeg fikk pris på komplett sett på litt over 4500 husker ikke eksakt, men så har vi jo minimum 15 % hos møller på dette. Prisen jeg fikk var 12-13k for alle listene, dvs. ulakkerte lister + cromelist. Dette på møller i tønsberg. Når lakkeringsjobben kommer på 3-4000,- i tillegg så ble det alt for dyrt. Jeg skal se om jeg finner de nøyaktige prisene. Fikk dem på en post-it. Det jeg husker var at dørlistene kostet nesten 800,- stk, og det var uten cromelisten som skal settes på. Sist jeg hørte om pris på disse i tyskland var det rundt 4-5000,- for komplett sett. Om du har fått tilbud på lister OG cromelister for 4500,- så tror jeg det er veldig billig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Januar 31, 2007 Det var det eg også syntes at det var billigt med 4500 for alle, kan det stemme? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Februar 1, 2007 Var det de sa på Dele lagerte på Albjerk.Komplett sett, -Jeg sputte feler ganger om det var komplett med den blanke liste . Å han sa ja at det var det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Februar 1, 2007 Har du delenr. på dei? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...