#1 Skrevet Januar 29, 2007 Noen som vet hvor jeg kan få tak i Philips silver vision til blinklysa på min 02 Sharan? Billigste sjappe i byen er??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 29, 2007 clas ohlson vet jeg har silvervision. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 29, 2007 clas ohlson vet jeg har silvervision. Jepp,og de er en del billigere enn andre steder også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 29, 2007 Hadde jeg nå bare funnet ut hvilken pære jeg trenger, uten å plukke ut den gamle.. Noen som vet? Er altså en 02 SHaran med orginal Xenon (om det skulle bety noe) Lurer også på hva slags parklyspærer jeg har.. Vil ha xenonlook på de Anyone...? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 29, 2007 Blinklys : WY5W Parklys : W5W 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 29, 2007 Hmm.. da har ikke Clas silver vision til meg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 29, 2007 I følge philips.no så finnes ikke den som silvervision pære i Norge. Jeg bestilte mine på Garviks autospar, fungerer som gull. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...