#1 Skrevet Januar 29, 2007 Noen som har peilig på å koble sammen DEFA alarm sammen med orginal sentrallås? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 31, 2007 Ingen som vet her el? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 31, 2007 regner med at du har samme sentrallås som jeg har i G2, en låser opp bilen med nøkkelen, så føgler resten av dørene med.... jeg kjøpte en motor som jeg monterte i høyre førerdør som operer selve låsen, som igjen drar med seg resten. motoren kostet 190kr, så kobler en denne motoren til sentrallåsstyringen til alarmen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 31, 2007 Det kommer litt an på utgaven, men den mest vanlige DEFA alarmen for ettermontering er DEFA sin modell 821 (for eldre biler) Denne har styringsmulighet av flere utgaver av sentrallåssystemer. Hvordan den kobles opp er forklart i installasjonsmanualen. http://www.defa.com/doc/InstallationManualx800series.PDF 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 31, 2007 Det kommer litt an på utgaven, men den mest vanlige DEFA alarmen for ettermontering er DEFA sin modell 821 (for eldre biler) Denne har styringsmulighet av flere utgaver av sentrallåssystemer. Hvordan den kobles opp er forklart i installasjonsmanualen. http://www.defa.com/doc/InstallationManualx800series.PDF det hjelper ikke når det ikke er motor på førerdøra i utgangspunktet.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 31, 2007 Har du sentrallås i bilen? I utgangspunktet er det planke kjøring! Det er en ledning for opplåsing og en for låsing! Til defa alarmen din, må du kanskje ha en påbyggingsmodul! men dette ville jeg sjekket med din lokale defa-forhandler! I tilleg kommer tilkoblingspunkt til blinklys ol, hvis du vil ha blinkende lys når du låser opp/låser! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 31, 2007 Har orginal sentrallås ja. alt er jo koblet til av lys og slik på alarmen, å da går vel det automatisk når jeg låseropp og igjen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...