Audiverksted over grensen til Sverige?

Anbefalte innlegg

Jeg bor i Oslo og kunne tenke meg å sjekke litt priser på jobber hos "søta bror". Noen som har noen referanser på verksteder?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men husk å bestille i god tid, det er 5-6ukers ventetid.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Joda, det står at de tar Audi også inne på sidene deres under "service"

Hvor eksakt ligger de?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

I Strømstad var det ja... Har det vært noe å spare for dere som har vært der?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er jo litt å spare, men du taper da en hel arbeidsdag på og kjøre den dit ut, for du må vel vente på den mens de gjør jobben? Er du sosialklient eller arbeidsledig er det jo kanskje ikke så farlig da, men er du i arbeid så går vel vinningen opp i spinningen, eller?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er jo litt å spare, men du taper da en hel arbeidsdag på og kjøre den dit ut, for du må vel vente på den mens de gjør jobben? Er du sosialklient eller arbeidsledig er det jo kanskje ikke så farlig da, men er du i arbeid så går vel vinningen opp i spinningen, eller?

Er man timebetalt og ikke har mulighet til å avspasere eller ta en feriedag så kan det kanskje bli litt ugreit.

Men jeg styrer min egen tid og avspaserer når jeg har behov for det. Blir nok timer i løpet av en uke. Så er det jo også veldig avhengig hvor mye man skal ha gjort. Blir vel ikke så god butikk om det er skiver og klosser som står på programmet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hadde vel holdt meg til Oslo, der du bor, og ikke giddet å ta meg bryet verdt å kjørt til Strømstad. Jeg bor i Særp og det er jo nærmere, men jeg føler ingen trang til å reise til Strømstad for og få serva kjerra mi der ute, de gjør da en like bra jobb her hjemme. :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er nokså billig å leie bil hos de i Skee/Strømstad (må forhåndsbestilles), kan jo bare kjøre hjem med leiebil (de må stemple at din egen bil ikke er kjørbar på utleiepapirene), og tilbake til verkstedet når bilen din er klar. Men det blir jo et regnestykke på tid og penger.......

Og de ligger i Skee ved E18 sørøst for Strømstad, knotete å komme seg til Strømstad uten bil eller sykkel.

Merk også at de er mindre fleksible hvis de finner tilleggsjobber, de har enten ikke tid eller delene (min erfaring). Dette er de store norske flinkere til å fikse på sparket. Og det er surt med en ekstra tur. For vanlig service er det nok like greit med f.eks merkeverksted minus kampanjerabatt minus VACN rabatt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trodde ikke nordmenn kunne kjøre svensk bil i Norge UANSETT jeg.. Det jeg har fått beskjed om av en sint toller: rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøv deg nå for all del ikke hos Olof Ericson bil i Arvika!! Forsøkte å bestille service med endel ekstra fiks (drivknute etc) på allroaden der i høst - jeg ringte de vel 20 ganger, fikk som oftest aldri svar på verksted, måtte til slutt begynne og ringe jevnlig til adm sekretæren og skjelle ut henne (stakkar): bråk : de fant ikke igjen avtaler de over tlf hadde lovet å bekrefte på mail og alt var det totale kaos.

Når så en av verksted kara ringte meg tilbake (etter ca 4-5 uker) så skulle de ha 23000 svenske : eek : for jobben, og de måtte til overmål ha bilen 2 dager (for en service + litt????). Jeg sa at det var totalt uaktuelt og lurte på hvorfor i all verdens rike de måtte ha bilen i to dager og om den skulle demonteres helt?? Det kunne han ikke svare på for han hadde akkurat begynt, kom fra Scania...

Ringte Møller her hjemme på Lillehammer, fikk jobben for 12000 til fast pris og levert tilbake i løpet av 5-6 timer. Sparte i tillegg reiseutgifter og tid.

Nå var jeg sikkert usedvanlig uheldig, men det er noe av det sletteste jeg har vært borte i av service noensinne. For meg virket det som om de overhodet ikke ville ha meg som kunde, men det hadde vært greiere om de bare fortalte det første gangen jeg ringte så kunne jeg blitt litt fornærmet for det med en gang og så glemt det ganske fort... På Møller Bil Lillehammer var de derimot fantastisk serviceminded og har med sin holdning og imøtekommenhet sikret seg en kunde for lang tid framover: rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du går inn på http://www.audi.se og finner forhandleren i udevalla. Hørte på pris på bytting av reg reim osv der. ville spare ca 6000 i forhold til å gjøre det her hjemme.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har også opplevd vannvittige prisforskjeller på service her i Oslo.

En prisforskjell på 8000,- Mellom Audisentrum og Erik Arnesen i oslo ved en anledning.

Når jeg prøvde å få noe svar på hvorfor det var så stor forskjell på pris, svarte Erik Arnesen aldri. Helt sprøtt....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøv deg nå for all del ikke hos Olof Ericson bil i Arvika!! :

Jeg har også dårlig erfaring der. Rett fra service og rep der til EU/PKK her, da fant de feil som Ericson absolutt burde funnet først! Aldri mer!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.