#1 Skrevet Januar 29, 2007 Har et lite dilemma om dagen, om jeg skal kjøre på Sportec Mono 19" eller de nye Oettinger felgene i 20" sommeren 2007. Legger ut bilder til sammenligning, i håp om å få noen meninger som kan være med å bestemme meg! Til de som ikke vet hvem som heter hva, så er Sportec hjula de på det første (øverste) bildet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 29, 2007 Syns Sportec felgene kler denne bilen helt perfekt jeg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 29, 2007 20" Oettinger! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 29, 2007 Syns Sportec felgene kler denne bilen helt perfekt jeg! Enig! Sportec felgene er knallfine! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 29, 2007 Enig!Sportec felgene er knallfine! Henger meg på Sportec jeg og,de er råå!! Skulle du velge de andre og evt. selge Sportechjula så gi meg en lyd!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 29, 2007 Sportec hjula er elegante de, men vil si at Oettinger hjula alikevell var ett par tre hakk råere! Er hele felgen høyglanspollert? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 29, 2007 Sportec hjula er elegante de, men vil si at Oettinger hjula alikevell var ett par tre hakk råere! Er hele felgen høyglanspollert? Jeg er ikke sikker, men tror ikke det.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 29, 2007 Ahh, den som fikk lov til å senke bil sier jeg : bh : Noen pris på Oettinger felgene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 29, 2007 Noen pris på Oettinger felgene? Jeg har sendt forespørsel til ArtRacing om pris i dag, men ikke fått noe svar enda. De har akkurat kommet ut, så tror de bare har demo inne for øyeblikket. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 29, 2007 Sportec!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 29, 2007 Sportec til meg å oettinger til deg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Januar 29, 2007 20" såklart De Oettinger felga passa bilen perfekt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Januar 29, 2007 Samme hvem du velger, det er klin umulig at det blir feil!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Januar 29, 2007 Jeg har sendt forespørsel til ArtRacing om pris i dag, men ikke fått noe svar enda. De har akkurat kommet ut, så tror de bare har demo inne for øyeblikket. ....skal jeg legge inn et godt ord for deg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Januar 29, 2007 Oettinger! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Januar 29, 2007 Det der er to vanvittig pene felger! Her får du nok 50/50 svar, men jeger svakest for 20" Oettinger felgene! Herlig bil foresten:tilber: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Januar 29, 2007 Gå for 20" Oettinger så er du garantert alene om den felgen en god stund. Fikk en ca pris på den i fjor høst og den var HØY. Sportecfelgene er lekkre de også men det er jo noen flere enn deg som har de hvis du tenker sånn. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Januar 29, 2007 ....skal jeg legge inn et godt ord for deg? Ja, gjerne det! Er jo gamle bilen til Geir som har grunder for Oettinger Norge, så jeg kjenner han ganske godt! Men gode ord hjelper alltid! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Januar 29, 2007 Du vet jo alt hvor jeg heller Øyvind, mener du kompleterer bilen din med Oettinger hjula Ole Kristian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Januar 29, 2007 Gå for 20" Oettinger så er du garantert alene om den felgen en god stund.Fikk en ca pris på den i fjor høst og den var HØY. Sportecfelgene er lekkre de også men det er jo noen flere enn deg som har de hvis du tenker sånn. Ja, det er jo alltid kult å ha noe som ingen andre har! Det går jo en anne oettinger A4 i klubben også med Sportec hjul, så det er jo litt kjedelig.. Dessuten blir bilen helt komplett med Oettinger hjula, siden den er bygd av Oettinger, og så og si alt på bilen er Oettinger.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Januar 29, 2007 Du vet jo alt hvor jeg heller Øyvind, mener du kompleterer bilen din med Oettinger hjula Ole Kristian Ja, jeg vet det, og jeg er nok enig med deg! Selv om Sportec hjula er sinnsykt pene på bilen, har jeg jævlig lyst å bytte! 20" er jo gromt også da! Noen som vet om jeg må valse for å få de på eller går de rett på? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Januar 29, 2007 Noen som har fått noe priser på sportec felger da? Lurer på hva slike koster... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Januar 29, 2007 Noen som har fått noe priser på sportec felger da? Lurer på hva slike koster... Jeg tror de koster 5500,- pr felg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Januar 29, 2007 Da har jeg fått kontakt med Knut på ArtRacing. Veil. pris på Oettinger felgene er 24000,- for fire felger uten dekk. Noen som har noen formening om hvor mye jeg kan få igjen for Sportec hjula, med gode dekk? De er så og si strøkne, ørlite lakk som har flasset av på den ene eika på ene hjulet. Ellers er de 100%. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Januar 29, 2007 Vet ikke hva som er hva her... men liker de øverste best! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...