#26 Skrevet Januar 30, 2007 Oettinger får min stemme 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Januar 30, 2007 Jeg er en Oettinger fan, men jeg syns faktisk at Sportec kledde bilen din best! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Januar 30, 2007 Håper du tar Oettinger felgene, for da har jeg mulighet for å kjøpe brukte Sportec (som er drømmen på A4!) til A4'en min. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Januar 30, 2007 Håper du tar Oettinger felgene, for da har jeg mulighet for å kjøpe brukte Sportec (som er drømmen på A4!) til A4'en min. Ja, det er mange som er gira på Sportec hjula! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Januar 30, 2007 Ja, det er mange som er gira på Sportec hjula! Det er det ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Januar 30, 2007 synes den ble råere med di 20"oettinger hjula:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Januar 31, 2007 Sportec!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Januar 31, 2007 Må vel si sportec...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Januar 31, 2007 Bytt til Oettinger! Mye pga at det går en Delfingrå A4 Oettinger med 19" Sportec i klubben også.. er vel en bekjennt av deg som har den har jeg forstått det riktig Desto sjelnere felger du har desto tøffere er det! Hvorfor gå for 20" i Oettinger egentlig? Synes personlig det blir for stort på A4`n! Mvh Frode 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Januar 31, 2007 Jeg er vel kanskje litt inhabil her, men jeg stemmer helt klart på Oettinger-felgene av flere grunner. Resten av bilen din er som du sier full av Oettinger-ting, og det er helt etter min smak å kjøre alt i samme stil, spesielt siden det ser så bra ut. Det er fortsatt ikke mange som har 20", så du vil helt klart skille deg ut på grunn av det. Du vil skille deg enda mere ut siden du sikkert vil få det eneste settet som er i Norge ei stund. Jeg for min del kommer ikke til å bytte ut mine Oettinger så lenge jeg har det eneste settet i Norge. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet August 1, 2007 oettinger var knall! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...