Felger: Sportec 19" Vs. Oettinger 20"

Anbefalte innlegg

Oettinger får min stemme :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er en Oettinger fan, men jeg syns faktisk at Sportec kledde bilen din best!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håper du tar Oettinger felgene, for da har jeg mulighet for å kjøpe brukte Sportec (som er drømmen på A4!) til A4'en min.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håper du tar Oettinger felgene, for da har jeg mulighet for å kjøpe brukte Sportec (som er drømmen på A4!) til A4'en min.

Ja, det er mange som er gira på Sportec hjula!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, det er mange som er gira på Sportec hjula!

Det er det ja ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

synes den ble råere med di 20"oettinger hjula:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må vel si sportec......;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bytt til Oettinger! Mye pga at det går en Delfingrå A4 Oettinger med 19" Sportec i klubben også.. er vel en bekjennt av deg som har den har jeg forstått det riktig : klø :

Desto sjelnere felger du har desto tøffere er det!

Hvorfor gå for 20" i Oettinger egentlig? Synes personlig det blir for stort på A4`n!

Mvh Frode

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er vel kanskje litt inhabil her, men jeg stemmer helt klart på Oettinger-felgene av flere grunner.

Resten av bilen din er som du sier full av Oettinger-ting, og det er helt etter min smak å kjøre alt i samme stil, spesielt siden det ser så bra ut.

Det er fortsatt ikke mange som har 20", så du vil helt klart skille deg ut på grunn av det.

Du vil skille deg enda mere ut siden du sikkert vil få det eneste settet som er i Norge ei stund. Jeg for min del kommer ikke til å bytte ut mine Oettinger så lenge jeg har det eneste settet i Norge.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

oettinger var knall!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.