Gitter i orginal B5 facelift fanger (nedre delen)

Anbefalte innlegg

Har gått til innkjøp av en orginal RS4 grill og siden jeg ikke har penger til å bytte hele fangeren enda tenkte jeg å "tune" utseende på denne litt. Ikke voldsomme greier med f.eks å bytte ut de tre nedre grill delene av fangeren med f.eks RS4 lookalike gitter for å matche grillen.

 

Er det helt på jorde å forsøke noe sånt, tenker utseendemessig, og har noen andre prøvd eller gjort tilsvarende ?

Regner med det ikke går å få kjøpt de tre delene ferdig i gitter utførelse så tenkte å klippe/lim/pusse/mekke det til på en måte uten å ødelegge fangeren :)

 

Ser at det gitteret NBS selger er i plast, finnes det tilsvarende gitter, som matcher RS4 grillen, i metall til salgs noe sted ? Tenkte å forme gitteret litt etter de orginale delene for at det skal sitte best mulig så da er metall greiere vil jeg tro.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.