#1 Skrevet Januar 29, 2007 Er på utkikk etter nye sko til audien til sommeren. Noen som vet hvem som selger Porshe Turbo Cup, evt Cup 2? Skrik ut dersom du har eller veit om noen som selger! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 29, 2007 Du får kjøpt masse forskjellig på Ebay i Tyskland men vil anbefale Nordisk Felgimport. De har størst utvalg av Porsche-felg på lager i Norge. Hilsen en som har hatt 3 sett med Porsche Turbo Cup III 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 30, 2007 Det hender av og til at Autotuning i Råde har noen som de selger brukt, ellers så har de meg bekjent også hatt nye felgpakker. Ligger noen der nå til 20k.Ofte så er det typisk 8"foran og 10" bak.. http://www.autotuning.no/nettbutikk/felger___dekk/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 30, 2007 Jeg har et sett liggende flunka nye.. 8+10x18 cup3 et 47bak og 50 foran samlet 9500,- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 30, 2007 Jeg har et sett liggende flunka nye.. 8+10x18 cup3 et 47bak og 50 foran samlet 9500,- Du har pm! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...