#1 Skrevet Januar 29, 2007 http://www.vagcat.com Har kikket litt på innholdet, og det virker ganske ok. Ser ut for at det fleste modeller er representert. Inneholder Audi, VW, Seat og Skoda. Fine sprengte skisser med referanse til VAG delenummer. Klikker en på delenummeret får en opp priser i russland....... Kanskje ikke så relevant men men. Har ikke sammenlignet delenummere med AKTE for og se om det stemmer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 29, 2007 De delenr jeg sjekka på CQ var samme de:) OT: Hvorfor sier du AKTE når det er Elektronischer Teilekatalog des VW-Audi-Konzerns? En gammel versjon som er snudd? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 30, 2007 AKTE er den foretrukne omtalen av dette programmet. Det er en enkel måte å unngå søketreff...det er jo ikke et program som finnes for allmennheten dette her...hvis du skjnner hva jeg mener... Hvis ikke kan du sende meg en PM så tar vi det der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 30, 2007 ops, skjønner.. AKTE it is:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...