#1 Skrevet Januar 29, 2007 Da har jeg endelig så godt som kjøpt meg felger og dekk til min Touran folkens! Samlet pris ble 15.600 kr. (hvis jeg henter dem selv) Her ser dere hvilke felger og dekk jeg til slutt gikk for: Hva synes dere om denne kombinasjonen til min Sølvgrå Touran med skjørter rundt hele og hekkspoiler? Bilen er kun orginalt senket 15mm. med sportsunderstell. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 29, 2007 Tror det der blir veldig bra jeg Ove! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 29, 2007 pene felger:) Tror en sølvgrå touran blir kult med det! men du burde senke litt mer enn 15mm.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 29, 2007 pene felger:) Tror en sølvgrå touran blir kult med det! men du burde senke litt mer enn 15mm.. Hysj!! Jeg vet det blir kulere med mer senking, men jeg er rett og slett lei av å kjøre rundt i senket bil. Det har jeg nå gjort i 12 år. Slår nedi over alt og er ett mareritt på vinteren. Har du prøvd å kjøre over dovre når det ligger 20 cm. snå på veien med senket bil? (noe jeg forøvrig gjør ofte) Du kan jo bare tenke deg brøytebilprinnsippet... Men ja.. er enig i at det blir kulere med mer senk. Men håper den blir fin uten også... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 30, 2007 Er 8,5 x 19" blir knall på denne bilen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 30, 2007 Jeg betalte 9000,- for samme settet helt nytt i 2005 Bortsett fra at dekkene var 245/35-19 Toyo Proxes vel og merke.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 30, 2007 Tøffe felger! Du får slenge ut bilde når du har fått dem på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 30, 2007 Jeg betalte 9000,- for samme settet helt nytt i 2005 Bortsett fra at dekkene var 245/35-19 Toyo Proxes vel og merke.... ??? hvem dekksenter "Rana" du da ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 30, 2007 ??? hvem dekksenter "Rana" du da ? Kontakter Når fattern er distriktssjef for Nordisk Dekkimport så må en jo benytte seg av kjennskapene hans 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 30, 2007 Kontakter Når fattern er distriktssjef for Nordisk Dekkimport så må en jo benytte seg av kjennskapene hans Ahh... Men da må nok dekk og felg stamme fra "sideimport", for via norsk leverandør er dette umulig.. Selv om prisen på alufelga har økt MYE det siste året, er dette mange tusen under innkjøpspris i norge.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 30, 2007 Tøffe felger! Du får slenge ut bilde når du har fått dem på Jeg skal love deg at jeg kommer til å legge ut MASSE bilder når jeg får bilen! Men ifølge selger er levering noe utsatt. Har blitt flyttet fra uke 8 til uke 13. Dvs. i slutten av mars en gang... Hvis det er grisevær i mars, så venter jeg sef. med å sette på de nye skoa... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Januar 30, 2007 Blir bra detta da...Håpe du får igjen kamera snart nå da: haha : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Januar 30, 2007 Blir uansett ikke noe av før jeg får bilen. Dvs. i slutten av mars en gang. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Januar 30, 2007 Gratulerer med nye felger til din nye bil!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Januar 30, 2007 Gratulerer med nye felger til din nye bil!!! Takk skal du ha Elisabeth 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Januar 30, 2007 grattis med nye felger! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Januar 30, 2007 Takk skal du ha! Gleder meg til å få dem nå ja ... hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Januar 30, 2007 Har blitt endring i planene. Blir Goodyer Eagle F1 dekka istede for Vredestein. sparer 700 kr. på det. Er dette dumt tror dere? Er Vredestein Ultrac Bedre? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Januar 31, 2007 Veldig fornøyd med Goodyear f1 gsd3 , kan annbefales..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Januar 31, 2007 Veldig fornøyd med Goodyear f1 gsd3 , kan annbefales..... Enig. Pene felger dette, vurderer akkurat disse selv.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Februar 1, 2007 Kontakt Krister Kvalheim her i forumet. Selv så kjøpte jeg av han. Betalte 14.998 kr. for felgene med dekk. Vredestein Ultrac 235/35/19" F1-dekkene var litt dyrere. Da kom det på 15.600 kr. tror jeg det var. Disse prisene er uten frakt. Man henter jo ungene sine selv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...