#1 Skrevet Januar 29, 2007 Søstra fikk et problem med golfen sin (golf nr 2 ) Den vil ikke gå på tomgang, den vil faktisk ikke gå i det hele tatt om man ikke trykker gasspedalen godt ned. Må liksom ruse den hele tiden for å holde den igang... slipper jeg pedalen stopper den. Hva kan være problemet ? Vakuumlekasje mellom innsug og bensinmengdefordeler ? bensinpumpe ? Tips mottas med takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 30, 2007 Forskjell når motor er varm eller kald?? Kan forsøke å rense tomgangsstabilisatoren. Skru den ut og rense den i bensin f.eks og se om det hjelper. Ellers er det vel flere på forumet som er bedre enn meg til å gi tips på k-jetronic. Hadde dette systemet på gamlebilen - et system som ikke alltid var like lett å feilsøke på da flere komponenter kunne gi samme symptom. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 30, 2007 Forskjell når motor er varm eller kald?? Kan forsøke å rense tomgangsstabilisatoren. Skru den ut og rense den i bensin f.eks og se om det hjelper. Ellers er det vel flere på forumet som er bedre enn meg til å gi tips på k-jetronic. Hadde dette systemet på gamlebilen - et system som ikke alltid var like lett å feilsøke på da flere komponenter kunne gi samme symptom. Fikk vite om problemet i gårkveld så jeg vet ikke helt om den kommer seg når den blir varm. Får undersøke litt mer i dag. Bilen har aldri gått skikkelig på tomgang kald, så jeg tror ikke den tomgangsstabilisatoren har virka skikkelig i det hele tatt så lenge jeg har hatt bilen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...