Orginalmonterte skjørter til 2007 Touran...

Anbefalte innlegg

Er det noen her som vet, eller kan finne ut hvordan de orginale skjørtene (de man bestiller hos vw forhandleren) ser ut til den nye typen Touran?

 

Jeg har bestilt min Touran med skjørter rundt hele + hekkspiler. Kostet 38.000 kr. ekstra. (JA! Jeg vet det var grisedyrt, men bilen er privatleaset og dermed så er alt som skjer med denne bilen utenom orginalt fyfy) men har ikke den grønneste anelse om hvordan den kommer til å se ut med disse skjørtene.

 

Det finnes jo en haug av såkalte bodykits, så hvis jeg har sett noen, så vet jeg jo ikke om det er de jeg har sett som er betilt.

 

Noen her som kanskje er gode i tysk, som også klarer å tråle seg gjennom tyske nettsider for infor om disse skjørtene til den nye touran?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

regner med at det er dette som er bestil

 

trykk på touran der

 

http://www.votex.de/prospekte/volkswagen_.htm

Joa.. dette bildet finner jeg også på vw.no. Men det er av den gamle typen Touran. Den nye typen har jo en litt annen fassong, spesielt forran og kanskje bak. Dermed så har vel også kanskje skjørtene blitt endret noe...?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som har peiling på dette her?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er vel noen som har bilde av den hvite på essen messa. der sto jo alle R-line bilene med stylingen fra Votex, stemmer ikke dette, jeg har bilde av denne men døren er åpen og da ser jeg ike skjørtene.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det dette du mener?

2007-volkswagen-touran-20-tdi-r-line-scn

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mulig dere opplever meg som litt masete her nå folkens... Beklager hvis dette er tillfellet.

 

Men det er da litt rart at det er komplett nærmest umulig å finne informasjon angående dette til den nye Touran?

 

Finnes det lite infor. om dette, eller er det jeg som ikke kan lete....?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fant ein tilbehørskatalog på http://www.vw.de, og der var det nokon bilder av orginal stylingen til den nye Touranen. Gleder meg til eg får min. Blir samme styling som på bildet, men svart farge.

New Picture 00.jpg

New Picture (11).jpg

New Picture (22).jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har sett det :)

 

Det eneste man kan trekke litt på når dte gjelder disse skjørtene er refleksene i fangeren bak... Men ellers blir det veldig bra!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har akkurat montert slikt på min 2006 mod. og i allefall sideskjørtene ser like ut.. jeg har da ABT front og ikke votex, men baken har de fellt inn reflexer i, hvis ikke dennne delen er lik den gamle og sitter under reflexene som jo allerede er der?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har sett det :)

 

Det eneste man kan trekke litt på når dte gjelder disse skjørtene er refleksene i fangeren bak... Men ellers blir det veldig bra!

 

Enig, nye Galaxy har også slik refleks, og jeg har ikke sansen der heller.

 

Kanskje flere bilder av Touran styling her?

http://www.volkswagen-zubehoer.de/prospekte/touran07.htm

(Siden er i øyeblikket nede)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.