#1 Skrevet Januar 30, 2007 Noen som vil ha? Ulefos vedovn, ca 160 cm høy, 40x40 "grunnflate". Skal vekk i løpet av noen dager. Går på søpla, hvis ingen vil ha. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 30, 2007 Prøv på Finn.no. Solgte en tilsvarende, men noe mindre ovn i fjor av ukjent merke for 1000 kr. En som skulle ha den på hytta. Utrolig hva man får penger for. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 30, 2007 Tenkte tanken, men skal ha den vekk helst i går. Takk for den, uansett. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 30, 2007 Hvor bor du Bård? Har du evt. Bildet? Jeg har ikke tilgang til bil når som helst så det er liksom ikke bare for meg å hoppe inn å kjøre... Bilder hadde vært flott.? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 31, 2007 Bor i Vågsbygd. Har du tlf, så kan jeg sende deg bilde på SMS. Full ombygning av huset, så kamera ligger selvfølgelig nederst i en eske. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 31, 2007 99 24 44 69. Takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 31, 2007 Fått bilder? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 31, 2007 Nei, det har vært noe trgt i dag, skulle få ett bilde tidligere i dag, men det tok litt tid før den kom. Er det noe mønster på denne ovnen? farge? sort? Er interisert. Mulig jeg vil sette den opp i kjelleren her hjemme vist det... Kan hente den i morgen evt. Men hadde vært greit å vite hvordan den ser ut. Kommer vell bilder snart. svarer deg så fort jeg får de 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 31, 2007 Skal prøve og sende de en gang til. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...