#1 Skrevet Januar 30, 2007 Fikk bryteren fra tyskland i dag! Fikk Dratt ut den andre (som ikke er hel lengre,vell og merke...) Men, så er spørsmålet! Hilke ledning skal jeg koble meg inn på ? Har denne no spes. farge? Og hvorfor har ikke jeg ett lys i dashbordet som lyser når jeg drar ut bryteren? Dette er en 98mod passat 3B det er snakk om! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 30, 2007 Er det snakk om grøftlys/spredere? Det lyser i bryteren når du setter på grøftlysene og så lyser det i instrumente på tåkelyset. Visst eg ikkje husker heilt feil så er den gul/kvit eller kvit/gul den som du skal ta styrestraum frå til grøftlysene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 30, 2007 Jepp! Spredere! Det lyser på bryteren! Men får ikke opp noe i dash bordet! Kun det orange merket for tåkelys bak! Er det mulig og sette kontakten inn i brytren feil vei? Er det no pære i dashbordet som kan være gåen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 30, 2007 Skal det lyse i instrumentpanelet da? Har riktignok Golf jeg da, men der lyser det ikke i instrumentpanelet når jeg kun skrur på tåkelys foran - da lyser det bare grønt i bryteren. Lys i instrumentpanelet kommer på når jeg drar ut bryteren ett hakk til, altså når jeg skrur på tåkelys bak. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 30, 2007 Okey bare jeg som har missforstått da, kanskje! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 31, 2007 jeg tenkte jeg og skulle få montert grøftelys på min golf. hvordan fikk du tak i delene fra tyskland? og hva betalte du for delene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 31, 2007 Skal det lyse i instrumentpanelet da? Har riktignok Golf jeg da, men der lyser det ikke i instrumentpanelet når jeg kun skrur på tåkelys foran - da lyser det bare grønt i bryteren. Lys i instrumentpanelet kommer på når jeg drar ut bryteren ett hakk til, altså når jeg skrur på tåkelys bak. Stemmer det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 31, 2007 Jeg kjøpte dne på ebay! Betalte ca 350,- tror jeg.. Sjekk ut http://www.ebay.de 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...