Tåkelys, ledninger og bryter!

Anbefalte innlegg

Fikk bryteren fra tyskland i dag! Fikk Dratt ut den andre (som ikke er hel lengre,vell og merke...)

Men, så er spørsmålet! Hilke ledning skal jeg koble meg inn på ?

Har denne no spes. farge?

Og hvorfor har ikke jeg ett lys i dashbordet som lyser når jeg drar ut bryteren? :(

Dette er en 98mod passat 3B det er snakk om!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det snakk om grøftlys/spredere?

Det lyser i bryteren når du setter på grøftlysene og så lyser det i instrumente på tåkelyset.

Visst eg ikkje husker heilt feil så er den gul/kvit eller kvit/gul den som du skal ta styrestraum frå til grøftlysene.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp!

Spredere!

Det lyser på bryteren! Men får ikke opp noe i dash bordet! Kun det orange merket for tåkelys bak!

Er det mulig og sette kontakten inn i brytren feil vei?

Er det no pære i dashbordet som kan være gåen?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal det lyse i instrumentpanelet da? Har riktignok Golf jeg da, men der lyser det ikke i instrumentpanelet når jeg kun skrur på tåkelys foran - da lyser det bare grønt i bryteren. Lys i instrumentpanelet kommer på når jeg drar ut bryteren ett hakk til, altså når jeg skrur på tåkelys bak.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Okey :P

bare jeg som har missforstått da, kanskje!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg tenkte jeg og skulle få montert grøftelys på min golf. hvordan fikk du tak i delene fra tyskland? og hva betalte du for delene?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal det lyse i instrumentpanelet da? Har riktignok Golf jeg da, men der lyser det ikke i instrumentpanelet når jeg kun skrur på tåkelys foran - da lyser det bare grønt i bryteren. Lys i instrumentpanelet kommer på når jeg drar ut bryteren ett hakk til, altså når jeg skrur på tåkelys bak.

Stemmer det.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.