#1 Skrevet Juni 29, 2004 Noen som skal på VW Internationals i Fredrikstad til helga?????? Jeg lurer på å ta en tur på Søndagen men er ikke helt sikker.....så i lurte på om fleir skolle da??????? (2m@$ med forhåpentligvis senka bil om 24timer.....and counting) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 29, 2004 Hvem hva hvor??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 30, 2004 Kan bli med 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 30, 2004 Kanskje det ja? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 30, 2004 Kan vi ikke samles et sted før vi drar opp dit, kommer jeg også... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 30, 2004 Samles hvor? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 30, 2004 De som kom nord i fra kunne jo ha møtes på Smartclub på Råde?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 1, 2004 Skal sjekke ut hva som skjer på nettsida imorra...... Hvor er Råde??????? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 2, 2004 Opprinnelig postet av Thomas L. Olafsen Hvor er Råde??????? I østfold et sted mellom Moss og Sarpsborg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 2, 2004 Råde: Umulig å ikke se.. Svæææært SmartClub-bygg på høyreside av veien når man kjører mot Sviske-grensa. Skaff deg GPS gutt!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 3, 2004 Trenger ikke GPS...blir jeg borte er jeg lett å finne......GUL!!!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juli 3, 2004 Foreslår at vi møtes kl. 0900 på SmartClub og kjører kolonne inn til Fredrikstad... Håkon har talt... Ugh! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juli 4, 2004 Ble ikke no tur med oss......var det bra der borte Håkon???? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juli 5, 2004 Mye fint å se ja... Har lagt ut bilder på mediaforumet.. Ta en titt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...