#1 Skrevet Januar 30, 2007 Er det noen flere enn Vidar som skal til Høydalsmo å prøve bilen på bane? http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=75158 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 30, 2007 Er higen så det jaller etter. ca 4 timer fra bergen å kjøre.. ikke helt ille det! Tror jeg stiller hvis det klaffer med kalenderen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 30, 2007 Synd jeg ikke er ferdig med GTen da, Heine. Kunne vel blitt et hyggelig gjensyn. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 30, 2007 Jeg skal sitte på med DAS KINA FARER, så jeg stiller!! TThomaz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 30, 2007 Synd jeg ikke er ferdig med GTen da, Heine.Kunne vel blitt et hyggelig gjensyn. Hadde vert morro å sett igjen GT'en ja. Jeg stiller forhåpentligvis med GT selv hvis jeg får den ferdig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 30, 2007 Hadde vært morsomt å hevet seg på om jeg er hjemme på det tidspunktet... Men har en god to-do liste med urquattroen før jeg er kan herje mer med den, håper eg rekker gjøre noe ferdig før evt treff;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...