#1 Skrevet Januar 30, 2007 Hei folkens! Klarer ikke helt å bestemme meg for hvem som skal få æren av å lakkere og montere styling kit`et mitt.. Er jo veldig viktig at dette blir skikkelig gjort!! Noen som har noen anbefalinger om hvem jeg bør bruke? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 3, 2007 de nye som skal inn på industriområdet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 3, 2007 de nye som skal inn på industriområdet Og hvem er d?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 3, 2007 ta kontakt med han here Dag Erik 92492110 utrolig dyktig og flink. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 4, 2007 Og hvem er d?? David og vegard grindflek... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 4, 2007 ta kontakt med han here Dag Erik 92492110 utrolig dyktig og flink. Hvor holder han til? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 4, 2007 David og vegard grindflek... Har spurt David sjø. Han regna med å være ferdig med verkstedet rundt påsketider. Har liksom ikke noen erfaringer med dem som lakkerer oppi her så.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 4, 2007 Hvor holder han til? Holder til i lokaler sammen med meg, ved Løten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 4, 2007 Holder til i lokaler sammen med meg, ved Løten Okei! Tenkte jeg skulle fått gjort d hos noen som holder til så nærme Alvdal som mulig.. Kit`et er ikke bare bare å frakte med seg sjø, da d er ganske stort.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 4, 2007 Okei! Tenkte jeg skulle fått gjort d hos noen som holder til så nærme Alvdal som mulig.. Kit`et er ikke bare bare å frakte med seg sjø, da d er ganske stort.. ta kontakt da vell noe fikser han vell. kanskje vi kan ordne frakt. ring han du. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Februar 5, 2007 Hei folkens! Klarer ikke helt å bestemme meg for hvem som skal få æren av å lakkere og montere styling kit`et mitt.. Er jo veldig viktig at dette blir skikkelig gjort!! Noen som har noen anbefalinger om hvem jeg bør bruke? Jeg tar det på kveldtid i "lakkboksen" min jeg Leo! (he-he). Lykke til med søket, vi kan jo også legge det i "Loffen" å kjøre det til Oslo for å levere til samme sted som Roger hadde sin. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Februar 6, 2007 Jeg tar det på kveldtid i "lakkboksen" min jeg Leo! (he-he).Lykke til med søket, vi kan jo også legge det i "Loffen" å kjøre det til Oslo for å levere til samme sted som Roger hadde sin. Lakk-kongen Egil ja...neppe..hehe:) Skal høre litt rundt, hadde vært greit å sluppet å frakte d til Oslo og men.. D er jo helt klart et alternativ, da vet jeg at d blir et bra resultat i alle fall! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...