#1 Skrevet Januar 30, 2007 kjøpte noen felger av en privat person som sa de var kjøpt hos eiker, det skal være ett klistre merke med audi ringene på i midten av felgen. de mangler jeg, noen som kan hjelpe meg med hvor de kommer fra? finner de ikke på nett sidene til eiker. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 30, 2007 Får man ikke det hos Møller, mon tro? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 30, 2007 regner med du snakker om klistremerkene, hadde gjerne vært greit med de som er beregnet? men kan jo snakke med møller uansett!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 30, 2007 Jeg foreslår at du måler hvor stort merke skal være.. Det er samme merkene som på RS4 felgene.. men det er litt forskjellige mål ute og går.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 30, 2007 på mine rs4 replica felger(sommerdekka) er det ikke klistremerke, men skal måle. da får jeg vel de på møller ja. takk for hjelpen folkens:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 30, 2007 men hvet dere hvor de er kjøpt hen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...