#1 Skrevet Januar 30, 2007 Gjelder CQ'n når jeg tar vinduet opp eller ned kommer det en infernalsk pipelyd som bare gjør at man får lyst til å lukke øynene og krype sammen i fosterstilling. Har hatt av dørtrekket og kan ikke se at vinduet er borti noen ting, eneste jeg kan tenke meg som lager lyden er wire eller det metallsporet inni døra. Plagsomt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 30, 2007 Har du hørt om GREASE eller olje? ALT som beveger seg trenger å smøres, selv om det er plast!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 30, 2007 Det har jeg nok hørt om, husker ikke hvor:nana: Brukte vel nesten en tube der uten at det hjalp nevneverdig:) Takk for "svar" eller spørsmål eller hva det var;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 30, 2007 Prøv med litt silikon (ikke tetningsmasse) i pakningene til glideskinnen. Hvis pakningen som styrer ruta er knusktørr og den i tilegg er litt trang, får du pipelyd. Kanskje justering av styreskinna hjelper? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 30, 2007 Er det mulig å justere denne? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...