#1 Skrevet Januar 30, 2007 Lurer på om det er mulig å gjøre noe med den understyringa? Har Audi 90 10v 88mod. Er det mulig å få montert noe stabstag eller no? Den er også senket 60/60 desverre... Lurer også på om hvordan jeg kan få Quattro instrumentene til å virke? (voltmeteret osv) Hvor skal de kobles til? De passer vel inn der hvor askebegeret står nå? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 31, 2007 Lurer på om det er mulig å gjøre noe med den understyringa?Har Audi 90 10v 88mod. Er det mulig å få montert noe stabstag eller no? Den er også senket 60/60 desverre... Whiteline stabstag bak er en rimelig forbedring på understyringsproblemet. Mer camber foran er også en billig forbedring. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 31, 2007 Whiteline stabstag bak er en rimelig forbedring på understyringsproblemet. Mer camber foran er også en billig forbedring. Er det da over eller under? Har prøvd å søke etter, noen som vet hvor jeg kan få kjøpt de? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 1, 2007 Er det da over eller under? Har prøvd å søke etter, noen som vet hvor jeg kan få kjøpt de? Over eller under Hva tenker du på? Whiteline går det vel gruppekjøp på nå hvis du søker litt her på forumet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 1, 2007 Mener om det er erstatning fror de originale under bilen eller om det er sånn du skrur oppå demperene... Men prøve å søke litt til her jeg, takk alikevel! Men er det noen som veit noe om de instrumentene? Hvor kobler jeg de til? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 1, 2007 Du bør lese artikkelen i siste treffpunkt angående understyring. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 1, 2007 Du bør lese artikkelen i siste treffpunkt angående understyring. Har ikke fått det... Blei medlem nå januar jeg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 1, 2007 Mener om det er erstatning fror de originale under bilen eller om det er sånn du skrur oppå demperene... Mener kregningshemmeren under bilen ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 28, 2008 gammel tråd, men låner den jeg.. har en 90q type 89 som understyrer alt for mye! har alu foringer i bærearmer og traverser. selholm topplager, gule justerbare koni, HR fjører, og 27mm krengningsstag bak, og alu motor, gir og diff fester, men den understyrer fortsatt alt for mye.. noen som har noe tips til hva jeg kan gjøre for å bli kvitt problemet? mvh jørgen borge 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 28, 2008 på med baksperre og selholm knivstag så blir det ganske greit:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 28, 2008 på med baksperre og selholm knivstag så blir det ganske greit:) har sveisa midtdiffen, og kjører med sperra bak. men det går fortsatt rett fram hvis jeg har litt fart inn i svingene... ser det er mange som bruker knivstag bak ja, men vil det være noen stor merkbar forskjell fra 27mm staget jeg har nå? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juni 28, 2008 Er dessverre ikke så mye mere du får gjort med enkle grep, det mest effektive er å heller legge den opp før svingen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juni 28, 2008 har også flyttet fjørbena fremme så langt ut som mulig på bærearmene for og få litt mer camber. finnes det noen topplager som gir meg litt mer camber? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juni 28, 2008 har sveisa midtdiffen, og kjører med sperra bak. men det går fortsatt rett fram hvis jeg har litt fart inn i svingene... ser det er mange som bruker knivstag bak ja, men vil det være noen stor merkbar forskjell fra 27mm staget jeg har nå? ok, da har du jo gjort etpar grep for å bedre den:) men jeg kjørte altså med baksperra på og og et fremre stabstag montert bak ifjor... det vel ca 25-26 mm mener jeg... satte på knivstag i vinter.. og nå ern betraktelig bedre! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Juni 29, 2008 ok, da har du jo gjort etpar grep for å bedre den:) men jeg kjørte altså med baksperra på og og et fremre stabstag montert bak ifjor... det vel ca 25-26 mm mener jeg... satte på knivstag i vinter.. og nå ern betraktelig bedre! ok, da blir det knivsag:) hvor lange kniver har du på dit, og har du ett bilde av hvordan du har montert det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...