#1 Skrevet Januar 30, 2007 Har en A6 1,8Tq og har i dag montert turbotrykkmåler.... Noen som vet hva denne skal lade? er ikke trimmet men orginal 150HK Hvor mye vil den lade med chip? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 30, 2007 Ca 0.6 bar uten chip og 1.1-1.2 med tipper jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 30, 2007 Org skal den lade 0.6bar mener jeg,ved chip blir det 0.9-1.4bar,alt ettersom hvilken chip du skal ha. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 30, 2007 Det var jo ikke all verden , men da vet jeg i allefall at turbotrykkmåleren min er bra , den viser nemlig 0,6 bar på full lading , og det kommer ganske raskt også Da er det bare å spare til chip da Har bestemt meg for BSR ppc-tuning noen som kjører med denne her? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...