noen har greid og kjørt på meg.

Anbefalte innlegg

noen har greid og kjøre på bilen min mens den har vært parkert. noen som vet hva jeg bør gjøre?

 

front fangeren og bulk i skjermen og muligens knekt noen fester på blinklys/hoved lyset var det som var da jeg kom tilbake til bilen min.

 

e så dårlig gjort når noen kommer bortig bilen din og ikke legger igjen noen lapp eller noen ting. bare stikker av

 

her er noen bilder. litt dårlig men.

 

i146486677_86944_6.jpg

 

i185001476_73623_6.jpg

 

i146528722_70_6.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det kommer jo litt ann på hvor det har skjedd.

 

Men hvis det er kameraovervåket område er det jo kanskje mulig og få tak i flimen, hvis ikke det er det bare og høre med forsikringsselskapet, de vet nok hva du kan gjøre.

I tilfellet du tar det på forsikringa må du nok betale egenandel, og jeg tror ikke du vil miste bonus.

 

Så da er det bare og se hva som koster minst. Ta det selv eller på forsikringa.

 

Synd at det er slike uærlige sjeler som ikke står for det de har gjordt. De skulle hatt grisebank.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Støtfangeren din kan jo fikses siden det er glassfiber, men skjermen må du sikkert bytte hvis bulkene er for ille... :(

 

Kjipt at slikt skall skje... føler med deg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

skader for 8-9000,-... ei natt her har det også vært noen og klipt bort en del av nettingen i fangeren,rett foran slepeøyet. Ser ut som om noen har villet slepe den bort eller noe^^

Det har skjedd mens den stod i en felles garasje,desverre ikke kamera overvåket:(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er så råttent å ødelegge andre sine biler: pisk :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Felles garaje sier du.. En tanke å sjekk alle di andre bilene der om noen har lakkrester fra din bil på sin fanger eller noe slikt?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ingen av de andre 3 bilene som står i garasjen som har lakkrester/bulker ect... :/ mulig noe av det kan ha skjedd mens bilen stod parkert utenfo kjøpesenteret,men jeg tror ikke det,da jeg ikke la merke til noe da jeg kjørte derifra....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

skjedde det samme med sykkelen min i sommer... kom ned og den lå på bakken og olje overalt... skader for over 15000,- på den.. ingen vitner, ingen som meldte seg skyldig... (vet jo hvem det er da) så da står man der.. polti var ikke int i å hjelpe engang..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Samme her... Purken bryr seg ikke! Utrolig irriterende!! Fangerren er bare 3-4 månder gammel og kostet 7200,- og nå er den ganske ødelagt... Festene har også gått til helvette!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

håpe det ordner seg da... jeg skal til molde nærmere sommeren.. samle troppene og still opp for cruising da.,. hehehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe... Den er grei;) Bare og gi beskjed når du kommer så skal vi vell få ordne det;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei... Har blitt utsatt for noe av det samme selv. Var på julehandel for en par år siden og når jeg kom igjen til bilen var den ript opp og bulket fra midt på framdøra og resten av siden bakover, og jæ...... hadde selvsagt stukket av uten å legge igjen noe lapp eller noe som helst. Taksert til 15000, måtte bytte bakdøra og lister på begge dørene samt lakkering av begge dører. Bakfangeren var bare ript opp littegrann så den ble det ikke gjort noe med. Anmeldte det av prinsipp, men kom ikke som noe bombe at det ble henlagt. Derimot var ikke forsikrings selskapet så nådige. Dersom jeg skulle ta skaden på forsikringa ville jeg med egenandel og bonustap tape på å ta skaden på den måten. Var billigere å ta det på egen lommebok Er de sureste 15000 jeg har måttet punge ut med noen gang. Selvsagt så sto jo bilen i en blindsone for kameraene som var i parkeringshuset på CC Gjøvik. Irriterende når folk gjør slikt. I tillegg til anmeldelsen satte jeg inn et lite stykke i avisen i håp om at noen ærlige sjeler kanskje hadde sett noe og få en tilbakemelding slik at vi kunne få tak i vedkommende, men det ble med håpet. Etter dette er jeg veldig forsiktig med hvor jeg parkerer. Kjører alltid til et sted der det er lite biler eller parkerer ved siden av den mest strøkne bilen jeg kan finne i håp om at vedkommende er like redd for bilen sin som jeg er. Håper du får tak i synderen, slike folk skulle vært fratatt lappen for alltid...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hoff... shønner hva du mener! Helt sinsykt irriterende! Blir å punge ut alt fra egen lomme her også... Hadde håpet på å få gjort ferdig bilen til å få den på utstillinga på våler i mai,men dette var et VELDIG stort tilbakesteg...!! Både mekanisk og økonomisk^^

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.