Anbefalte innlegg

Tenkte å montere kurve/tåkelys nede i fangeren på golfen min..

Tenkte på Hella sine Micro DE sett.

Jeg har en 2001 Golf IV 1,9Tdi 4-motion. I Hella sine kataloger står det at de ikke har disse settene til GTI og TDi???

Mener jo jeg har sett disse lyktene montert på Tdi`er før...?: klø :

Er ikke alt likt(innfestning og deksel) på bensin og diesel utenom at intercooleren sitter nede på høyre side?

Blir det ikke plass med de lyktene da??

Håper noen kan forklare meg dette!

På forhånd takk!:tilber:

Mvh

Håvard Kaspersen - Mo i rana

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mener å huske at det ikke er plass ja. Går kanskje hvis man er kreativ? Ellers finnes det originale frontlykter med tåkelys integrert i lykta.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har orginalt i hovedlykter... Men vil ha nede i fangeren!: bråk :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hørte om dette på Møller (har selv en highline med tåkelys integrert i hovedlykt) Beskjeden var da at de ikke ville montere tåkelys i fanger fordi bilen da ville være i strid med kjøretøyforskriften. Mao. fare for mangellapp hvis du monterer dette selv.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

blablabla..

Dette går så fint atte...

Om du har GTI må du skjære bort litt av den gummi saken som "styrer" lufta inn mot intercooleren, vil ikke tro du får noe som helst dårligere effekt uttav cooleren av den grunn.

Hella micro DE settet får du på bilekstra for rundt 600,- med klubbrabatten, om du skal ha de komplette med de plastdekselene, så må du ut med en god tusenlapp til... (legg isteden netting inn i fangeren, like pent spør du meg og da mye billigere...)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ble litt rot i bilde rekkefølgen... men der har du ihvertfall en modifikasjon du kan gjøre for ca 700,- totalt. Gitteret lager du en liten knekk på og limer med sikaflex, sitter fint... Lyktene er i aluminium og veier vel noe sånt som 50 gram pr stk, så de gynger ikke selv om du fester de sånn som jeg gjorde, sitter fint.

Er også en modifikasjon som du kan reversere enkelt og greit.

Lykke til

edit. førersiden kommer også litt i veien sånn som den står normalt, men bare og snu den andre veien så blir det bra...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.