#1 Skrevet Januar 30, 2007 skal dette sjå slik ut?? alt er skikkelig tilstarmmet. lagaren er nye og kjørt 0 km. demparane er max senka og er nye og kjørt 0 km. her ved sving 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 30, 2007 Husker det var slik når jeg monterte på supersport gewinden min i sommer, men hva jeg gjorde husker jeg ikke. Mener det gikk på plass når jeg slapp bilen nedpå igjen, men er veeeldig usikker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 30, 2007 Jeg hiver meg på denne. Bytta til senkefjærer på en JettaII forrige uke og det ble like jævlig som dette. Satte også inn nye fjørbeinslagre og de var helt identiske. Vi har også en GolfII som vi bytta travers på som er noe alà dette... Noen ideèr? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 30, 2007 Har hatt noen golf 2ere jeg også, og alltid lurt på det, mener det har sett slik ut på samtlige.. Trodde faktisk det skulle være slik, ble iallefall ingen ulyder ellerno? Håper noen har et svar, ble nyskjerrig nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 30, 2007 på golfen eg har ståanes, så ligger koppen lavare. kan det vera at begge mutterane skal vera på toppen?? no står det slik at ein mutter fester lageret mot demparen/fjøra og så kommer skåla med ein låsemutter tilslutt. eg har og to senkeskåler. kor skal desse plasseres?? dei passer ingen plasser og eg har hørt at dei skal erstatta dei som du ser på bildet over, men eg ser ingen grunn korleis dei skal senka 15mm........... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 30, 2007 på golfen eg har ståanes, så ligger koppen lavare. kan det vera at begge mutterane skal vera på toppen?? no står det slik at ein mutter fester lageret mot demparen/fjøra og så kommer skåla med ein låsemutter tilslutt. eg har og to senkeskåler. kor skal desse plasseres?? dei passer ingen plasser og eg har hørt at dei skal erstatta dei som du ser på bildet over, men eg ser ingen grunn korleis dei skal senka 15mm........... senkeskålene skal du sette på toppen av fjøra, bytter ut den om er der fra før. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 30, 2007 senkeskålene skal du sette på toppen av fjøra, bytter ut den om er der fra før. oki. da passer den ikkje til meg. senkesettet eg har har mindre fjører i omkrets 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 31, 2007 Det stakk så mye opp på flere av de jeg hadde - da fikk jeg beskjed om at fjærebeinslageret var gåent. Skiftet det og da ble den en del lavere en de bildene. Meget merkelig når dere har skiftet ... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 31, 2007 Eg satt på nye lager på corradoen, og da såg det sånn ut der og. Har heller aldrig sett nåken som ligger heilt nedtil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 31, 2007 Sikker på at du ikke har glemt den ene fjærskåla eller noe sånt. Tok ett bilde av mine coilovere da de ligger 1m fra meg her. Disse ser Normale ut når de er monterte i dempertårn å stikker ikke opp så mye som dine. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 31, 2007 Har vært slik på mine tidligere biler, og jeg mener det skal være slikt. Skjønte ikke hvorfor, men.. Ser ikke så smart ut ihvertfall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Januar 31, 2007 Prata med en gammel VAG mekaniker ikveld og han sa det bare var å skru ned mutterhylsa (den med 2 hakk) så var problemet løst. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...