#1 Skrevet Januar 30, 2007 må flytte hjernen pga skal skjule ledninger og slikt i motorrommet. det eg lurer på er om vil hjernen funger som den skal viss eg forlenger ledningane med ca 1-2meter?? vil feks bankesensorane fungera normalt?? tversnittet på ledningane vil bli økt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 30, 2007 Hvis du bruker samme ledninger og lodder skjøtene. Da mener jeg det skal gå bra å gjøre dette. Ble fortalt dette da jeg måtte gjøre noe lignende. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 31, 2007 Det er jo små effekter vi snakker om her så kan ikke forstå at det skal føre til noe problem. Ville kanskje økt tverrsnittet litt , loddet skjøtene og tredd over krympestrømpe med lim ( for å hindre vann - korresjon ). Peneste måten å gjøre det på er vel kanskje å klippe av helt ved pluggen - så henter du et likt ledningsnett fra en donor bil - og klipper det av langt fra pluggen - og lodder disse to sammen. Da vil fargekoder osv stemme... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 31, 2007 Det er jo små effekter vi snakker om her så kan ikke forstå at det skal føre til noe problem. Ville kanskje økt tverrsnittet litt , loddet skjøtene og tredd over krympestrømpe med lim ( for å hindre vann - korresjon ). Peneste måten å gjøre det på er vel kanskje å klippe av helt ved pluggen - så henter du et likt ledningsnett fra en donor bil - og klipper det av langt fra pluggen - og lodder disse to sammen. Da vil fargekoder osv stemme... Gjør som Geir forslår det er garantert at det blir bra, jeg har gjort tilsvarende på en bil for en kompis. Tenkte bare at jeg skulle bekrefte at oppskriften til Geir er bra, slik at du slipper å fundere noe mer på det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 31, 2007 takker for svar. det blir gjort slik som geir sier. har ca 4 ledningsnett ligganes som skal bli brukt som "dodnor nett" for å ha rette farge koder. alle skjøter vil bli loddet og få krympestrømpe. det vil i tillegg tredd strømpe over ledningane. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...