#1 Skrevet Januar 30, 2007 Treger litt hjelp med å finne ut akkurat hvilken funksjon denne har. Har feilsøkt litt ang. dette med at motoren min ikke går som den skal. å har da funnet ut at denne korreksjonsbryteren garantert er defekt. MEN, hva korrigerer den? bensinmengde? turbotrykk? tenning? ser forresten på familiealbumet at denne delen finnes på en hel haug med nye og gammle VAG biler, Det er en liten sort boks med 3ledinger, signal/jord/spenning. På min bil sitter den til venstre i motorrommet på torpedoveggen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 1, 2007 Treger litt hjelp med å finne ut akkurat hvilken funksjon denne har.Har feilsøkt litt ang. dette med at motoren min ikke går som den skal. å har da funnet ut at denne korreksjonsbryteren garantert er defekt. MEN, hva korrigerer den? bensinmengde? turbotrykk? tenning? ser forresten på familiealbumet at denne delen finnes på en hel haug med nye og gammle VAG biler, Det er en liten sort boks med 3ledinger, signal/jord/spenning. På min bil sitter den til venstre i motorrommet på torpedoveggen. Den korrigerer(senker) ladetrykket ved kjøring i høyere landskap(høyde over havet, tynn luft) for å ikke overvarve turboen. Hvis denne er defekt(eller du har feillager på den) bruker styreenheten en erstatningsverdi og senker ladetrykket. Det hender at denne tar kvelden på A3/golf, bilen vil gå endel dårligere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...