#1 Skrevet Januar 31, 2007 Noen som har peil på hvor man kan få kjøpt utstyr til originalt handsfree opplegg til A6/Allroad, har prøvd merkeforhandler uten hell. Det er en holder i midtarmlenet og den skal være klar for handsfree opplegg. Men vet ikke hva slags telefoner jeg kan bruke. Allroad 4,2 2003 mod. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 1, 2007 Noen som har peil på hvor man kan få kjøpt utstyr til originalt handsfree oppleggtil A6/Allroad, har prøvd merkeforhandler uten hell. Det er en holder i midtarmlenet og den skal være klar for handsfree opplegg. Men vet ikke hva slags telefoner jeg kan bruke. Allroad 4,2 2003 mod. Det burde merkeforhandleren kunne klare å hjelpe deg med. Det er nok et begrenset utvalg telefoner det finnes holder til. Hvilken telefon skulle du hatt holder til? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 1, 2007 Hei du se nede i midt konsollet om de er en kontakt sånn vanlig telefon kontakt. så er de bare horne du trenger hos meg er de en orginal Audi/nokia telefor. den hetter Nokia 6091 får håpe dette kan vere til hjelp :) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 1, 2007 Det finnes i hvert fall til Nokia 6210/6230 (tidenes beste Nokia, spør du meg), da jeg har det på min A6. Noe galt med kontakten, riktignok, men jeg har det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 3, 2007 ok. takker for svar folkens! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...