Anbefalte innlegg

Noen som har peil på hvor man kan få kjøpt utstyr til originalt handsfree opplegg

til A6/Allroad, har prøvd merkeforhandler uten hell. Det er en holder i midtarmlenet og den skal være klar for handsfree opplegg. Men vet ikke hva slags telefoner jeg kan bruke.

Allroad 4,2 2003 mod.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har peil på hvor man kan få kjøpt utstyr til originalt handsfree opplegg

til A6/Allroad, har prøvd merkeforhandler uten hell. Det er en holder i midtarmlenet og den skal være klar for handsfree opplegg. Men vet ikke hva slags telefoner jeg kan bruke.

Allroad 4,2 2003 mod.

Det burde merkeforhandleren kunne klare å hjelpe deg med. Det er nok et begrenset utvalg telefoner det finnes holder til. Hvilken telefon skulle du hatt holder til?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei du se nede i midt konsollet om de er en kontakt sånn vanlig telefon kontakt. så er de bare horne du trenger hos meg er de en orginal Audi/nokia telefor. den hetter Nokia 6091 får håpe dette kan vere til hjelp :) :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det finnes i hvert fall til Nokia 6210/6230 (tidenes beste Nokia, spør du meg), da jeg har det på min A6. Noe galt med kontakten, riktignok, men jeg har det ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ok. takker for svar folkens!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.