Vann på gulv i golf 2 88 mod

Anbefalte innlegg

Heisann

Vel i dag når jeg skulle kjøre på jobb 0500 så oppdaget jeg "store" mengder vann på gulvet!

Det var ikke slik når jeg kjørte bilen i går, men det har tydeligvis skjedd over natta. Alle vinduer/dører var igjen. Vet att plastikk i fører døra er dårlig, men det skulle vel ikke være der når bilen står i ro og i disse "mengdene" med vann?

Virket som om det var mest vann på høyre siden av bilen på gulvet, litt på fører siden av bilen også, men største delen på høyre siden.

Vet det er en rustflekk under "hjørnet" på front ruta, kanskje der det kommer inn? Det har altså skjedd over natta (heavy regn da :) ) og ikke mens jeg kjørte bilen.

mvh Frode

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Disse bilene har jeg vert borti at har lekt mange merkelige plasser.

Har du takluke ?

Ville først fått sjekket opp den rusta du nevnte.

Vanligste feilen er at vannet kommer igjenom luft inntaket oppe i motorrommet.

Det sorte dekkselet oppe mot frontruta ( underpanseret ) må være helt.

Den kassen som dette ligger oppi ( kaldt vannkassa ) må du også sjekke at dreneringene - en i hver ende er åpen i.

Dørsidene kjenner vel alle til - sjekkes lettest med å kjenne om det er vann nede på dørtrekket.

Men har mest tro på luftintaket ( til kupeen )

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei

Oppdatert, grunnen var nok tett drenering på passasjer side under panseret ja :)

Har ikke takluke nei, skal ikke være noe i den sorte plassen under panseret som stenger, var oppi der for ikke lenge siden :) men har ikke sjekket under da.

Vet att fører døra har sliten plastikk i døra, men som sagt så var det mest vann på høyre side.

Vannkassa har jeg ikke sjekket (den under den sorte plasten?)

Hvor kan jeg sjekke om det er via luft inntaket vannet kommer inn? Jeg bytta vifte motoren for noen uker tilbake.

Kan også nevne att bilen stod ned fronten nedover i slakk bakke.

mvh Frode

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.