HJELP!! trenger golf 4 girkasse ASAP.

Anbefalte innlegg

Det som startet som et greit clutch bytte endte opp i at det var mer som var galt. Girkassa lak olje!!! den er ferdig

Jeg søker alle som kan vite om hvor jeg kan få kjøpt en girkasse til Golf 4 1.6

GIRKASSE KODE: DUU

hørte noe om en sjappe i danmark som hadde brukte overhalte kasser?

RING MEG OM DET ER NOEN SOM KAN KNUSE PRISEN TIL MØLLER 25500 PLUSS ARBEID!

MAGNE 95850959: bh : : bh : : bh : : bh :

kan også nås på mail magne.riise@fotophono.no

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk en pris på rundt 16' fra NBS for et par år siden, pluss arbeid. Om jeg husker rett.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøv gedted autoophug i danmark,jeg har handla fra dem mange ganger.Leverer kjapt og til grei penge.Jeg handla girkasse til en polo der.I norge kostet den 25000 og jeg fikk den fra dem med 3 årsfabrikkgaranti fra tyskland til 15070nkr inkl frakt og moms på jobb.

Ikke så værst!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøv gedted autoophug i danmark,jeg har handla fra dem mange ganger.Leverer kjapt og til grei penge.Jeg handla girkasse til en polo der.I norge kostet den 25000 og jeg fikk den fra dem med 3 årsfabrikkgaranti fra tyskland til 15070nkr inkl frakt og moms på jobb.

Ikke så værst!!

Legger med en link til di..

http://www.gedsted-autoophug.dk/

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjøpte overhalt girkasse til '99 A3 1.6 hos Gedsted i Danmark. De kjører til Norge flere ganger i uka. Mener jeg ga 11000,- for den. Knallbra service der nede.

Kan trygt anbefale de.

mvh Anders

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

prøv å ring Odd Magne på 41309900

Kan hende han har, men sist jeg prata med han om girkasser til golf 4 rakk han så vidt å skru dem ut av skadebiler og legge dem i hylla før de ble solgt igjen.. Men verdt et forsøk.. :) Hils fra meg ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tusen takk for nyttig info og hjelp...

har også snakket med en meget hyggelig mann fra http://www.heggen-bil.no

virker som dette da en en girkasse som er bygdt for å gå 80-130 000. etter dette er det noen nagler i kasse som sier takk for seg og lar drevene få fri vei til å "grave" seg ut i friheten.

tror jeg nærmer meg noe men virker som en forsterket kasse er noe å satse på, uten disse forferdelig svake naglene.:o

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmm blank page ??:confused:

Linken skal være riktig den, men her har du tlf. nr. dit: +4598645199.

Anbefaler å kjøpe en overhalt kasse, ikke en som bare er demontert fra en skadebil og ikke gjort noe med.

Jeg gjorde det, og måtte ut med den igjen etter 14 dager og inn med en overhalt.. Kjipt.

Begge kassene kom fra Gedsted. Fikk overhalt kasse opp hit igjen og leverte tilbake den gamle.

Alt fungerte bra etter det.

mvh Anders

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

http://www.gedsted-autoophug.dk/default-2.htm :)

Hvordan betalte dere til de? Bankovering? Sender de til norge sånn uten videre?

De kjører fast en eller to ganger i uka til Norge. Jeg fikk tlf. nr. til sjåføren og han ringte meg når han var like i nærheten. Betalte til sjåføren. Han hadde papirer og alt klart i bilen.

Uka etter tok han med seg den defekte kassa. Ryddig og greit.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg satte penger inn på deres konto i dnb norge. De leverte den gratis på fjordline terminalen, kostet 600 kr med båten, og jeg hentet den i Haugesund. Veldig enkelt å greitt

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er kassa bestilt :D 16500 på døra i norge.... kliss ny med 3 års garanti... sparte 9000 fra møller i det minste... takk for all hjelp

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ring Røsnæsbilopphugger i Halden, der står det par tre Golf IV.

TLF: 69 19 53 22.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.