#1 Skrevet Januar 31, 2007 Synes 17 tommer var litt lite på sommmer, så da ble sommerfelga vinterfelger ! : smil : Så blir det 19 tommer til våren Håper dere likte resultatet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 31, 2007 Ser bra ut dette! Hvilke felger blir det på sommerhjula da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 31, 2007 Ser bra ut dette!Hvilke felger blir det på sommerhjula da? Takk takk. Tror det blir A8 felger i 19 tommer. Synes det kler golf 4 bra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 31, 2007 Takk takk. Tror det blir A8 felger i 19 tommer. Synes det kler golf 4 bra Jepp.. Kler bilen bra de !! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 31, 2007 Vurderer dette selv jeg! Hva er dimensjon på vinterdekka nå? Litt skeptisk til breie, lavprofil vinterdekk på en liten forhjulstrekker jeg.. Hvordan funker det kontra original 15 tommere? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 31, 2007 Bare husk at disse felgene antageligvis ikke er så tette som de gamle, hender det pakker seg med snø i mine hvertfall. Rister ganske voldsomt det:) Pene vinterfelger! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 31, 2007 Og hva slags felger er de der 17''? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 31, 2007 Vurderer dette selv jeg! Hva er dimensjon på vinterdekka nå? Litt skeptisk til breie, lavprofil vinterdekk på en liten forhjulstrekker jeg.. Hvordan funker det kontra original 15 tommere? Hei Dimmen på dekka er 225/45-17. Min erfaring med lavprofil på vinter er at det ikke er noe problem i det hele tatt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 31, 2007 Og hva slags felger er de der 17''? Hei De heter TSW Volcano 7x17 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 31, 2007 Bare husk at disse felgene antageligvis ikke er så tette som de gamle, hender det pakker seg med snø i mine hvertfall. Rister ganske voldsomt det:) Pene vinterfelger! Takk for tipset 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 31, 2007 Dette er ikke sååå lavprofil da Fredrik;) Men dette er iallfall mye bedre enn originale 15! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...