Anbefalte innlegg

jeg lurer på hvordan man tar ut vinduene bak på en 3 dørs a3?

(skal sote vindua)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

du må ta ut "dørtrekket" så må du ta av b-stokk dekselet. så ta av dørpakningen, borre av popnaglene på d sorte dekselet utvendig på b-stokk.ta det av. på innsida finner du 2 10mm muttre som fester vindu i forkant og en skrue bak på vindusåpneren(der hvor den klumpen er på vinduet bare på innsiden.tror de er torx 20 eller 25.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

fy f... for en jobb... bare leverte bilen og hentet den igjen dagen etter jeg... koster litt mer men er vel verdt det...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

du må ta ut "dørtrekket" så må du ta av b-stokk dekselet. så ta av dørpakningen, borre av popnaglene på d sorte dekselet utvendig på b-stokk.ta det av. på innsida finner du 2 10mm muttre som fester vindu i forkant og en skrue bak på vindusåpneren(der hvor den klumpen er på vinduet bare på innsiden.tror de er torx 20 eller 25.

noen andre som har tatt ut vindu bak på a3 3 dørs?

er det virkelig så kompilsert som nevnt over?

erfaringer?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når jeg sota rutene til en kompis av meg så tok vi bare av den åpneren og lot ruta sitte der når jeg sota den.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har hatt ut rutene og det er omtrent som beskrevet over ja. Men jeg gjorde det i forbindelse med hellakkering, så mesteparten skulle av uansett...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

eeehhh... har tatt ut vinduene på min, 5 dørs da... serke hva forsjellen er på dørene. tar meg 20 min å ta ut alle vinduene...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

oh fokk... glem d... så d var bakvinduene... my mistake

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.