Anbefalte innlegg

ble tatt i fartskontroll i dag på fjøsangervegen ved krambua mot lagunen.

85km/t i 60 sone: eek :

1km/t fra og miste lappen. Politimannen som ga meg bot hadde egentlig lyst og ta lappen min, men hadde ikke låv:p

Må roe meg litt: flau : : flau : : flau :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt flaks ja. Hva ble bota på?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

6500....

var ikke helt regnet med i budsjettet for denne måneden:(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

rett på avbetaling hehe:) nei,er kjedelig når slikt skjer,godt du ikke mista lappen:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

blir nok en liten avbetaling ja......

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flaks?? nei, ikke i det hele tatt :D hadde vært flaks for andre om purken hadde tatt lappen din :)

 

neida, men skjønner ikke hvorfor folk skal "kappkjøre" på fjøsveien, sist uke ble en av jobb bilene påkjørt av en kranbil for busser på rundkjøringa ved MB auto, fordi 1: stor fart, 2: brøt vikeplikt 3: filskifte uten grunn(midtpå for å slippe å svinge i rundkjøringa), slik opplever jeg hver dag/gang jeg kjører der!!

 

oppfordrer folk til å ta det rolig der UANSETT!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

å fy faen så gull!!!!! en kompis hadde en lignende i damsgårdtunnellen.. vi kom kjørende mot bergen i 1. tiden en natt til lørdag og tenkte på INGEN måte over at der var fotoboks..

 

*BLINK*

 

ca en uke etter fikk han brev i posten der det sto at han var blitt blinket i 118, men at feilmarginen ga han - 3km/t så det ble 115 og 1 km/t fra å miste lappen.. men som bård sier.. er jo vanvittig mye idiot kjøring på fjøs"angreveien"..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt heldig der ja!! Sure penger uansett : eek :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

utrolig sure penger, men men. sånn er livet:)

Lurer på hvordan det hadde vært hvis ikke politiet hadde hatt kontroller......

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, godt det er den veien da! Har opplevd det samme før, hadde 125 i 80 sona gjennom Oslo etter jeg hadde vært i Trondheim og henta bil:)

 

De trekker jo også av 3 eller 5 km/h avhengi av fartsmåler, så egentlig har vi jo vært over

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De trekker jo også av 3 eller 5 km/h avhengi av fartsmåler, så egentlig har vi jo vært over

 

ja, politiet sa at de trakk av 3 km/t.:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

var oppe i samme situasjon for snart 3 år siden.. Så lappen min er snart prikkfri! :D

 

Jeg synes det var nesten helt greit å betale de 5500 jeg fikk i stedet for å miste lappen da.. Men selvfølgelig sure penger uansett..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ble målt av en politibil som kom bak meg i sommer jeg også..

 

Snittmålinga deres viste 75,38 i ei 50-sone.. Så var nære på det ja : eek :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

de kjørte bak meg, og tok gjennomsnitts fart fra loddefjord til gullgruven, vil ikke si hva jeg lå i men høy nok , men takk for 60 og 70 innimellom så ble snittet på 105:) ikke tok de for selen min, ikke for plinklys, de parkerte stille og rolig forsiden av meg på gullgruven og kom da bort og banket på vinduet og sa vi er fra p.....,

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

de kjørte bak meg, og tok gjennomsnitts fart fra loddefjord til gullgruven, vil ikke si hva jeg lå i men høy nok , men takk for 60 og 70 innimellom så ble snittet på 105:) ikke tok de for selen min, ikke for plinklys, de parkerte stille og rolig forsiden av meg på gullgruven og kom da bort og banket på vinduet og sa vi er fra p.....,

 

Uff og uff.... de fæl til å følge etter.... Det er jo ikke alltid like lett å holde fartsgrensen :( Hva fikk du?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

4900,- samt fikk beskjed om å ta meg en tur til tyskland,

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.