Demontere eksoshus fra turbo

Anbefalte innlegg

noen som har peilig på hvor mye jobb det er og ta av eksoshuset på en netics turbo?

skal sveise på v-bånd flens

eller kan dette greit gjøres uten å demontere

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er jo bare 6 skruer rundt huset og så ta det rett av. Men hvorfor ikke bare bytte eksoshus slik at du får v båndsflens?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

okey,snakka med KRB i dag han sa at det ikke blir levert v-bånd flens på 8èr kkk hus

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei samme problemet jeg hadde det, måtte bytte turbo jeg slik at jeg fikk en med t4 flens og v båndsklemme. Grunnen er at du sikkert har en t4/t3 hybrid og da fåes det ikke eksoshus med vbåndsklemme

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei samme problemet jeg hadde det, måtte bytte turbo jeg slik at jeg fikk en med t4 flens og v båndsklemme. Grunnen er at du sikkert har en t4/t3 hybrid og da fåes det ikke eksoshus med vbåndsklemme

helt korrekt,får plukke det av og stikke på vango og kjøpe flens ,og levere det til sveisern min.så får vi se hvordan det går.hehe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.