#1 Skrevet Januar 31, 2007 Hei! Har en 93-modell Golf 3, hvor jeg har klart å ødelegge en nål og en slik sak som stopper speedometernåla. Jeg kan få et speedometer til 200 kroner, men er usikker på om det passer. Det speedometeret jeg har nå starter på 20 km/t, mens det jeg kan få starter på 0 km/t. Vil dette være noe problem eller er de kalibrert til å gå om hverandre? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 31, 2007 Se nederst på speedometeret. Der skal utvekslinga stå: F.eks. W=250. Dersom tallet er likt både på det gamle og nye meteret er i alle fall utvekslinga på speedometeret lik. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 31, 2007 Se nederst på speedometeret. Der skal utvekslinga stå: F.eks. W=250. Dersom tallet er likt både på det gamle og nye meteret er i alle fall utvekslinga på speedometeret lik. På baksiden eller forsiden? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 31, 2007 På baksiden eller forsiden? På framsida (altså det du ser på når skal se hvor fort du kjører). Du behøver ikke å ta ut instrumentinnsatsen av bilen en gang for å se det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 31, 2007 På framsida (altså det du ser på når skal se hvor fort du kjører). Du behøver ikke å ta ut instrumentinnsatsen av bilen en gang for å se det. Det var det jeg også mente, men står ingenting der. Det eneste som står på hele instrumentpanelet er VDO Instruments. Merklig... Takknemlig for alle innspill. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 1, 2007 ... (BUMP) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...