Bruk av annet instrumentpanel...

Anbefalte innlegg

Hei!

Har en 93-modell Golf 3, hvor jeg har klart å ødelegge en nål og en slik sak som stopper speedometernåla. Jeg kan få et speedometer til 200 kroner, men er usikker på om det passer.

Det speedometeret jeg har nå starter på 20 km/t, mens det jeg kan få starter på 0 km/t. Vil dette være noe problem eller er de kalibrert til å gå om hverandre?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Se nederst på speedometeret. Der skal utvekslinga stå: F.eks. W=250. Dersom tallet er likt både på det gamle og nye meteret er i alle fall utvekslinga på speedometeret lik.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Se nederst på speedometeret. Der skal utvekslinga stå: F.eks. W=250. Dersom tallet er likt både på det gamle og nye meteret er i alle fall utvekslinga på speedometeret lik.

På baksiden eller forsiden?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På baksiden eller forsiden?

På framsida (altså det du ser på når skal se hvor fort du kjører). Du behøver ikke å ta ut instrumentinnsatsen av bilen en gang for å se det.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På framsida (altså det du ser på når skal se hvor fort du kjører). Du behøver ikke å ta ut instrumentinnsatsen av bilen en gang for å se det.

Det var det jeg også mente, men står ingenting der. Det eneste som står på hele instrumentpanelet er VDO Instruments.

Merklig...

Takknemlig for alle innspill.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.