#1 Skrevet Januar 31, 2007 Hvis jeg bytter ut bakpotta med universal potte, vil lyden endre seg noe eller finnes det en lyddemper lenger bak på anlegget? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 1, 2007 Ingen som vet hvor mye potta demper? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 1, 2007 hadde en passat 1,8i 90 hk 1990 mod før. byttet bare bakpotta med en 2,5" DTM universal potte, lyden endra seg ikke noe. Det er den potta som ligger rett før bakakselen som demper lyden mest. en diger jævel av en potte. fjerner du denne pluss bakpotta og erstatter de med universal 2,5" potter har du god lyd:) Litt for mye egentlig... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 1, 2007 Jeg har to midtre potter... mulig den ene av dem kan skrues av? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 1, 2007 er det syncro du har? i så fall vet jeg ikke hvordan lyden blir om du bytter ut den bakre potta 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...