#1 Skrevet Juni 30, 2004 Hallai. Noen som vet hvor jeg kan bestille orginal sotede Treser baklykter til audi s2..finner ingen link hvor de har disse.Haster!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 30, 2004 Leverte Treser til s2 da? Trodde ikke de holdt på så lenge.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 30, 2004 Jeg har Treser baklykter på coupe'n min, er vel det samme som på en s2 coupe det vil jeg tro! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 30, 2004 Opprinnelig postet av Knut Arne Oppigård Leverte Treser til s2 da? Trodde ikke de holdt på så lenge.. Jo da...har sett flere s2 coupe med Treser lykter(sotede). Men om de fortsatt selges eller lages..der er mitt spørsmål. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 30, 2004 Opprinnelig postet av Tor Anders Lindstad Jeg har Treser baklykter på coupe'n min, er vel det samme som på en s2 coupe det vil jeg tro! er det samme ja...vet du hvor de kom fra eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 30, 2004 Jeg vet at treser leverte til b3, 100 og 200 typ 44, men ikke til b4. Det var nytt.. Treser drives jo ikke idag, så da må du evt se etter andre merker. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 30, 2004 Opprinnelig postet av Jo Persen er det samme ja...vet du hvor de kom fra eller? Nei gjør ikke det, de var på bilen når jeg kjøpte den... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 30, 2004 Opprinnelig postet av Knut Arne Oppigård Jeg vet at treser leverte til b3, 100 og 200 typ 44, men ikke til b4. Det var nytt.. Treser drives jo ikke idag, så da må du evt se etter andre merker. Jepp. åpent for alt..kom med forslag vis noen skulle vite om noe annet.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 30, 2004 Rune Wilthil hadde et sett til salgs, men om han har dem enda vet jeg ikke. Alternativt bør du følge med på Ebay.de, slike baklys dukker opp der med jevne mellomrom. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 30, 2004 Opprinnelig postet av Per Lindgren Rune Wilthil hadde et sett til salgs, men om han har dem enda vet jeg ikke. Alternativt bør du følge med på Ebay.de, slike baklys dukker opp der med jevne mellomrom. Okei...skal følge med.takk! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 30, 2004 Treser baklykter til 8b (coupe/s2) gikk ut av produksjon i 97. Treser-fabrikken er vel lagt ned. Mener du sa det før en gang her, Per? Godt mulig andre lager til b3/b4, men det er forskjellige baklykter på både sedan og avant, og selvfølgelig coupe. mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juni 30, 2004 Ja, Treser gikk konk for mange år siden, og så vidt jeg vet har ingen andre laget baklykter til Coupeen enn dem. Det er et firma som heter Beutlich som lager Treser-greier nå, men om de lager baklykter også vet jeg ikke. http://www.beutlich.de/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juni 30, 2004 På 90'en min satt det sotede baklykter fra Hella. Kan være at de fører/førte til Coupèen også ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juni 30, 2004 Det er mulig, jeg tror det var Hella som laget dem for Treser, men om Hella har markedsført dem vet jeg ærlig talt ikke. Jeg kan ikke huske å ha sett det noen gang. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Juni 30, 2004 takk karer..ikke funnet noe ennå men fortsetter kampen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Juni 30, 2004 Det bør i hvertfall nevnes at det ligger mange sett med baklykter til Audi 80/90 T89 sedan på Ebay.de akkurat nå. Det ser ut som 10 eller flere sett, noen av dem er ekte Treser, noen Hella eller In.Pro. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...