#1 Skrevet Januar 31, 2007 Hei! ABS lyset mitt har alltid lyst siden eg kjøpte bilen feb i fjord. .....Så skifta eg slangene bak, og da slutta det lyse ei stund, og nå blinker det igjenn. Pedalen kjennes litt myk ut. Så- : må det luftes i spesiell rekkefølge? Er det bare å holde på pedalen, så pumper ABS ut sjøl ? Første ABS bil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 1, 2007 Lufting skjer på samme måte som uten abs. Ang abs lampa som blinker ville jeg ha skrudd opp følerene som sitter på navet og rengjort disse . 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 7, 2007 Lufting skjer på samme måte som uten abs. Ang abs lampa som blinker ville jeg ha skrudd opp følerene som sitter på navet og rengjort disse . Det gjorde eg heile veien rundt, skifta alle skiver samtidig som slangene bak :-) Menmen, var på PKK i dag og det var greit(tok ut pæra på lyset...hehe) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 11, 2007 Pære i ABS lampa har jeg aldri hatt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...