#1 Skrevet Januar 31, 2007 Har en 1.8 TQ fra 1997. når bilen står og går på tomgang en liten stund kan den finne ut at den har lyst til og gå på 3 sylindrer. men dette kommer seg etterhvert når jeg begynner og kjøre. har byttet pluggene og ECU er chippet. noen som hvet hva dette kan være? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 31, 2007 Muligens tenningsmodulen. Svart ca 5 cm stor dings med to brede kontakter på hver side, festet med to små skruer på toppen av luftfilterboksen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 31, 2007 hmm... ja kansje det.. men jeg har ikke noe luft filterboks i min... er åpent filter. men skal prøve og se om jeg finner denne 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 1, 2007 Hvilket luft filter har du ? Ryker den når du kjører ? Ryker den når det skjer ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 1, 2007 hmm... ja kansje det.. men jeg har ikke noe luft filterboks i min... er åpent filter. men skal prøve og se om jeg finner denne Da er den nok i nærheten der uansett. Ligger kanskje bare løst eller montert et sted i nærheten. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 1, 2007 fant ett bittepitte lite hull i eksosen på grenrøret. fikk sveiset dette og ble mye mye bedre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...