Anbefalte innlegg

klarde kunststykket og ta nedi noe jævli og slå hull i bunnpanna..lite hull..Er eineste mulighet og skifte eller er de noen andre gode (holdbare)løysninger?

eventuelt pris på ny?langtid og skifte?

 

Bunnpanne til S3 de er snakk om...

 

skal heve biln 7 cm no tenkete eg!: bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kan jo prøve og få den sveist, mangler du mykje ut av bunnpannen.

Går utfra at det er alu panne på den. Har fått sveist girkasse hus og lignane før går heilt fint så lenge du veit ka du gjer og at ikkje bunnpannen har ein veldig spesiel legering

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Overhalte motoren i ein MB 190 eg hadde for eindel år siden. Når eg vaska bunnpanna såg eg at den hadde fått popnaglet eit metal stykke på 10x10cm med masse sikaflex i bunn av panna. Var jo tett man masse dritt på den gjor at ein ikkje såg det før:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

nei trur ikkje hullet var so jævli stort..trur det er alu ja.

vetje heilt ka du meinte med legering.

prøve og få de sveiset da..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

nei trur ikkje hullet var so jævli stort..trur det er alu ja.

vetje heilt ka du meinte med legering.

prøve og få de sveiset da..

 

 

Når du skal sveise/tige den så må du ha pinn/streng som biner med aluen i bunnpanna

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Overhalte motoren i ein MB 190 eg hadde for eindel år siden. Når eg vaska bunnpanna såg eg at den hadde fått popnaglet eit metal stykke på 10x10cm med masse sikaflex i bunn av panna. Var jo tett man masse dritt på den gjor at ein ikkje såg det før:)

 

er fugemasse i hullet no.men er jo ikkje enn langtids løysning.er ganske lett og ta nedi der..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg brukte araldit på en BMW jeg hadde før som nødløsning... Da jeg skulle sveise den senere fikk jeg ikke limen av. Så det holdt i mange mnd. Men vil anbefale å få den sveist evt bytte den.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kompis av meg klarte samme greia å han byttet hele panna, var vist ikke så dyr så like greit å kjøpe ei ny :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.