Noen som kjenner til disse?

Anbefalte innlegg

Så en annonse fra disse idag..

 

http://inredcar.no/

 

De trekker om setene dine osv..

Noen som har erfaring fra disse? Er de dyre?

Hadde vært tøft å få trekt om setene til skinn eller noe! Men det koster sikkert... : gråter :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hei. ringte nettopp til dem, og de sa at de skulle ha 16000 + moms.

dette var på en glolf V. Da tok de hele interiøret. Og jeg kunne velge mellom 1 eller 2 farger på skinnet. Arbeidet ville ta ca 1 uke.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

de har jo byttet interiøret i bilen til kopperud... veit det så sinnsykt bra ut. har sett det på nært hold.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Med hele interiøret så mener du? Alle seteplasser?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var stiv pris ja.. Men det koster sikkert såppas... Hele interiøret må vel være dørene også?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Med hele interiøret så mener du? Alle seteplasser?

 

yupp. visst du går inn på siden. trykker på bilder og videre på styling. så ser dere en mørke blå golf cab med hvitt skinn interiør. det er kopperud sin.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så en annonse fra disse idag..

 

http://inredcar.no/

 

De trekker om setene dine osv..

Noen som har erfaring fra disse? Er de dyre?

Hadde vært tøft å få trekt om setene til skinn eller noe! Men det koster sikkert... : gråter :

 

 

Inredcar har trukket opp hele interiøret i Golf Cabben min. De er veldig hyggelige, gjør en meget bra jobb, og sist men ikke minst har de sans for detaljer og bra teft for hvordan ting skal gjøres for et best mulig resultat. Jeg er ihvertfall veldig fornøyd med jobben de utførte på min bil. Ja, det koster, men tør påstå at verdien på min bil har steget tilsvarende i verdi.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Inredcar har trukket opp hele interiøret i Golf Cabben min. De er veldig hyggelige, gjør en meget bra jobb, og sist men ikke minst har de sans for detaljer og bra teft for hvordan ting skal gjøres for et best mulig resultat. Jeg er ihvertfall veldig fornøyd med jobben de utførte på min bil. Ja, det koster, men tør påstå at verdien på min bil har steget tilsvarende i verdi.

 

Hadde ikke noe bedre bilde, men gir et lite inntrykk...av bilen til bror altså ;)

vacn-h0531 paint.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde ikke noe bedre bilde, men gir et lite inntrykk...

 

off topic : er den fineste golf cab jeg har sett! realy naise!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.