#1 Skrevet Februar 1, 2007 Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt motorlakk i disse distrikter? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 1, 2007 Biltema http://www.biltema.no har Motorlakk (nr 36-1001). Og sikkert andre bilrekvisitaer også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 1, 2007 http://www.gasolin.no/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 1, 2007 vanlig lakk holder godt. jeg har god erfaring med hamerite vet ikke om det er det noe spesielt i "motorlakk": klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 1, 2007 vanlig lakk holder godt. jeg har god erfaring med hamerite vet ikke om det er det noe spesielt i "motorlakk": klø : Foruten om at den tåler varme bra så tviler jeg på at det er noe mere spesielt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 1, 2007 Mekonomen,BilXtra etc har lakk som er til motorer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 1, 2007 Foruten om at den tåler varme bra så tviler jeg på at det er noe mere spesielt! blokka blir vel ikke så varm at ikke det er noe problem uansett. men som Tom Are skriver så har de fleste bilrekvisita med litt utvalg sånt:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 1, 2007 Hva med hammerite da? Er jo en "robust" lakk/maling det: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 2, 2007 Hva med hammerite da? Er jo en "robust" lakk/maling det: klø : Hør på esso på ørnes..trur e så de sælt en gang noe motorlakk på 0.5 l bokser. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...