List på dør løs (a4 B5 sedan)

Anbefalte innlegg

Hei.

Har en audi a4 B5 sedan.

Lista midterst på førerdøra har løsna i ene enden(i midten av bilen ikke foran). Er det fester som har røki. Må jeg bytte hele lista eller kjøpe nye fester?: klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke denne limt da?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den MIDTRE lista er vel limt ja. Den NEDRE sitter i klips + en skrue.

Få løsnet den forsiktig ( mener det er ei tynn metallstripe inni som lett bøyes ), rengjøre list og dør grundig, lime fast med skikkelig dobbeltsidig teip.

På jobben brukes Kent. 3M er visstnok også brukbar, men har ikke prøvd den selv.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

obs, mente nederste, svarte plastikklista. Unnskyld!

er den midterste bare limt? :S

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er problem på audi detta...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

I fremkant av døra ( på innsiden, nederst ) sitter en bitteliten stjerneskrue. Skru ut den og trekk deretter lista bakover.

Kjøp ny list og sett på den motsatt av hvordan du tok den av.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

lista er festet med en liten skrue i fremkant på innsiden av døra.. skru ut den å trekk lista bakover ( kan sitte hardt da det ofta er samlet mye sand å skitt som gjør at den er treg.. bakom denne er det glideklips som kan byttes hvis det er noen ødelagte... Kan være at jernskinne i lista er rustet. da bør den byttes.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

takk =) skal sjekke dette i morra ;)

satt på rs4 grill i dag, og tar på krystall baklyktene i morra mens jeg sjekker det med lista(blir nok en hastetur ned til audi og da for list eller forhåpentligvis bare klips)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

tok den av i går.. men den skrua gikk aldri ut så dro den ut uten at skrua var ute. lista var jo rusta og 3 klemmer på lista var røki av!

mye koster ny på audi?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Måtte kjøpe nye til min egen på fredag,though en avant...Kosta iallefall 330,- (Uten rabatt) til den...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

såpass ja, tror de skulle ha 180 på NBS hvis jeg husker riktig. men da blir jo frakt i tillegg.. mener du med uten rabatt? får man det på audi gjennom klubben? :S

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

betalte 326 på møller Jessheim auto..

satt på i stad, ble bra igjen =)

tråden kan stenges

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.