#1 Skrevet Februar 1, 2007 Hei! Har noen steinsprutskalder i ruta som jeg har tenkt å ordne på hurtigruta. Vil dette da gå gjennom EU_godkjenningen? Er blandt annet en steinsprut i synsfeltet... Jonas Heier 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 1, 2007 Bilglassverkstedet vet hva som kan repareres og hva som ikke kan repareres ihht. forskriftene... så lenge de reparerer skaden og går god for reparasjonen skal det ikke være noe problem på EU-kontroll. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 1, 2007 Steinsprut som er i synsfeltet er ikke lov og reparere,så hvis hurtigruta gjør det så er det veldig rart...hvis du har steinsprut i synsfeltet så blir det en 2er feil på eu,så da spørs det jo hvor nøye han som tar eu er da... Driver eget bilglassfirma,derfor vet jeg dette.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 1, 2007 Se der.. kjekt at det alltid er noen som vet noe her inne.. hehe Akkurat sånt er forumet kjekt for 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 1, 2007 Ikke sant: smil : Er forresten bare å ringe meg hvis noen trenger ny frontrute,siderute eller bakrute,skal gi alle som er medlemmer gode rabatter... reparerer steinsprut også(ikke i synsfeltet seff... ) TLF: 92029071 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...