#1 Skrevet Februar 1, 2007 Ok, elendig og intentsigende overskriften, men saken er uansett den samme. Jeg driver å legger opp nytt ledningsnett i Golfen, for det trengs skikkelig: rolleyes Siden jeg ikke har tenkt å lage mer ledningsrot enn det var fra før så lurer jeg på om det finnes f,eks Relèholdere/bokser som en kan koble ledningene til, så plasserer en bare relène i denne? Og så har kanskje denne holderen/boksene et LED display som viser spenning inn osv.. Finnes slikt eller blir det Kustom..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 2, 2007 Fælt til respons her:p Her er et eksempel på en sikringsboks: Noe tilsvarende ment for relèer er hva jeg er ute etter.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 2, 2007 Diverse båtbutikker har kanskje sånt? Maritim.no er den eneste jeg vet om. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 2, 2007 Riktignok ikke så fancy, men kan den nest nederste her være ett alternativ? 16 fuses, 18 circuits, 4 Select-a-fuses, horn relay, cooling fan relay, hazard flasher and turn signal flasher included. * Can be used for other needs Fra: Ron Francis 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 2, 2007 Se der ja:) Takker gutter: ja : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...