#1 Skrevet Februar 1, 2007 Har ett par S4 framstoler jeg tenkte å sette i 90`n min, men det var ikke like bolt-on som jeg trodde, avstanden mellom festeskinnene er nemlig bredere på S4-stolene.. Dog mener jeg å ha sett opptil flere som har S4-innredning i 80\90, hvordan har dere løst problemet med bredden? Tips, noen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 2, 2007 Trodde det var plug & paly jeg også. Hvor stor er bredde forskjellen a ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 2, 2007 Har ett par S4 framstoler jeg tenkte å sette i 90`n min, men det var ikke like bolt-on som jeg trodde, avstanden mellom festeskinnene er nemlig bredere på S4-stolene.. Dog mener jeg å ha sett opptil flere som har S4-innredning i 80\90, hvordan har dere løst problemet med bredden? Tips, noen? Ingdal har vel s4 stoler i 90n sin. Men de tror jeg fulgte med når han handla. Mulig han vet hvordan de er festet, hvis ikke må du kjøre deg en tur til klæbu 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 2, 2007 Trodde det var plug & paly jeg også. Hvor stor er bredde forskjellen a ? Breddeforskjellen er nøyaktig 40 mm. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 2, 2007 Går det ikke an å bytte understellet påstolene da? Mulig de har samme innfestning der... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 2, 2007 Fest dei på eine sida og drit i den andre da Nei - men er det bare festene som er breiere, eller er stolen breiere også? Altså, om du er sikker på at den nye stolen passer nedi Edit: Simon har eit poeng da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 2, 2007 Går det ikke an å bytte understellet påstolene da? Mulig de har samme innfestning der... Nei, understellet er ulikt. Høyderegulering på S4-stolene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 2, 2007 Fest dei på eine sida og drit i den andre da Nei - men er det bare festene som er breiere, eller er stolen breiere også? Altså, om du er sikker på at den nye stolen passer nedi Edit: Simon har eit poeng da Stolen har omtrent samme bredde, det er bare bredden på nederste del av understellet som er bredere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 2, 2007 Nei, det er så definitivt ikke bolt on. Stolene er omtrent like brede, men skinnene på S4 er tydeligvis bredere. Understellet finnes heller ikke likt som Stian sier, så vi må vel lure til noe greier, da.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 2, 2007 Etter 'litt' prakk (ca 4 timer) har jeg fått løsnet litt på sveisen og dratt inn det ene festet litt..bilder kommer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Februar 2, 2007 hold oss oppdatert, du er ikke eneste som tenker på denne modden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Februar 9, 2007 Ta-da! Har ett par bilder til, skal få lastet de opp når jeg får tak i kameraet. Må rette en stoooor takk til Verksmester Paulsen her, uten hans hjelp hadde dette aldri gått. Jeg skylder deg en tjenste.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...